Vakantiebeoordelingen Zeewolde

• Bezienswaardigheden
    6.7
    7.2
    op 06.10.2017:

Een paar dagen naar Zeewolde .

Eind augustus de caravan van stal gehaald . Vervolgens een paar dagen naar het Clubterrein ( van de NCC ) gegaan in Zeewolde .--- Voor de dagelijkse boodschappen reden we naar het dorp Zeewolde , op de fiets is dat best te doen . Op de terug weg kwamen we langs de RCN , waar op het strand surfwedstrijden ( met allerlei handicaps ) , werden gehouden . Het was op het strand en er omheen aardig druk . Toch wel leuk om even te kijken . Na een uurtje was er een kleine pauze . Wij zijn langs de dijk terug gefietst naar het Clubterrein , het geheel in een mooie groene omgeving ligt .

op 12.06.2017:

Zo maar Zeewolde .

Wij komen elk jaar een paar weken naar Zeewolde , we hebben daar een Clubterrein van de Nederlandse Caravanclub . Als er activiteiten zijn op het eigen terrein , dan doen we daar meestal aan mee . Voor de boodschappen fietsen we langs de dijk naar Zeewolde . Er zijn een aantal supermarkten . Vrijdags is er markt tot 12 uur . In enkele winkelstraatjes zijn wat terrasjes , om iets te gaan drinken en even uit te rusten .Zomers kan je met de veerpont oversteken naar o.a Ermelo .

• Bezienswaardigheden
    op 19.07.2016:

De omgeving van Zeewolde en het buitengebied .

19/07 Zeewolde ligt aan de Randmeren Wolderwijd , met een aanloophaven en iets verderop gelegen Nuldernauw . Het Hosterwold is het grootste loofbomen bos . met afgezette gedeelte voor het Faunabeheer , wel voor mensen toegangelijk . Het bos word onderhouden door Staats Bos Beheer . Borden verwijzen naar de Stille Kern , met een uitzicht punt op de Horsterberg .

op 12.11.2015:

Zeewolde een stad in ontwikkeling .

12/11 De plaats Zeewolde en met name het centrum , heeft een aantal supermarkten en diversen restaurants . Zeewolde is ook bekend om zijn watersport . Eens in de zoveel tijd vind het evenement Sailwolde plaats , er komen dan Sleepboten Vissersschepen en Zeiljachten , de haven binnen varen . Er vinden dan activiteiten plaats op en in het water , in de haven van Zeewolde . Zeewolde heeft ook een groot buiten gebied , met onder andere het grootste loofbomen bos van Europa . Verspreid rondom de plaats liggen tal van Campings .

op 27.05.2012:

Zeewolde is groeiende

Wij komen in het kampeerseizoen vaak in Zeewolde , de eerste keer was in 1984 . We hebben de plaats zien groeien en het winkelbestand is flink gegroeid . De aanloophaven word druk bezocht . Een deel van het strand is afgebakend voor de surfers . Voor de boodschappen kan je terecht bij 4 Supermarkten . Je kan er nog onbetaald parkeren . Tot Zeewolde behoort het grootste loofbomen bos van europa . In de omgeving liggen in de bossen een aantal campings .

op 09.06.2016:

Een weekendje Zeewolde .

09/06 Een lang weekend dus , met gelukkig zonnige periode . Een fietstocht door het grootste loofbomen bos , een kijkje in het speelbos en op een uitkijkpunt hebben we zitten rusten . Vervolgens naar het centrum van Zeewolde , daar een ijsje genomen . Langs de dijk , waar het vrij druk was met badgasten , terug naar de camping . Recent is het strand langs de dijk uitgebreid , met vlak bij voldoende parkeer plaatsen .

Top accommodaties in Zeewolde

Toon alle accommodaties in Zeewolde

Zeewolde is geschikt voor *

• Meer obv 4 beoordelingen
  • Golfen obv 3 beoordelingen
  • Duiken obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Zeewolde

Tuesday 14-7 Regen
Saturday 18-7 Bewolkt
Sunday 19-7 Bewolkt
Monday 20-7 Bewolkt

Reisaanbieders voor Zeewolde

Op deze pagina vind je informatie over Zeewolde. Ben je op zoek naar een geschikte accommodatie voor jouw vakantie Zeewolde? Je vindt hier 0 hotels Zeewolde en 1 appartementen Zeewolde. Vrijwel elk hotel Zeewolde heeft vakantiebeoordelingen waardoor je op basis hiervan de juiste keuze kunt maken. Lees wat andere vakantiegangers en experts van hun vakantie Zeewolde vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Hieronder vind je een top 10 hotel beoordelingen Zeewolde:

Daarnaast hebben we ook vakantie beoordelingen Zeewolde over de plaats zelf, zodat je weet hoe de plaats door andere vakantiegangers en experts wordt beoordeeld. Je vindt hier o.a. cijfers over restaurants Zeewolde, shoppen Zeewolde en bezienswaardigheden Zeewolde. Ook vind je hier eventuele foto’s Zeewolde en het actuele weer Zeewolde. Ben je zelf al een keer in deze plaats geweest? Laat dan direct een vakantiebeoordeling Zeewolde achter!

Ben jij op zoek naar een all inclusive Zeewolde of een last minute Zeewolde? Bekijk hier direct de actuele prijsinfo Zeewolde voor een vliegvakantie Zeewolde.