156 beoordelingen voor Hotel Viva Wyndham Azteca in Playa Del Carmen Yucatan

8.8
    8.6
    Ingrid
    op 23.08.2019:

Top locatie!, nette basis kamer, super strand, vriendelijk personeel

Het was een prima hotel, op een toplocatie, slechts 5 min met de taxi naar playa del carmen. En het prachtige brede schone strand bij het hotel! De kamers zijn echt basis en beetje ongezellig maar schoon en prima bedden. Het balkon is waardeloos daar kon je alleen op staan zo smal. Maar we zaten meer op strand en op “terras” hotel..badkamer ruim en schoon. Eten was goed en de hele dag door kon je bij snackbuffet eten wat afwisselend was en goed. Daarbij kon je ook drie keer per dag eten in het buffet restaurant! Vriendelijk personeel! Vanuit het hotel prima punt om diverse excursies te doen! Wat zo ontzettend leuk is om te doen! Heel divers!

L.J de Pijper
    op 14.04.2019:

geweldig en heerlijk resort

behalve de bedden en de airconditioning dat was zwaar onder de maat
    Het is daar een algemene airconditioningsysteem dus elke kamer heeft dezelfde temperatuur 3x gevraagd of de temperatuur lager kon van 27 graden naar 22 graden maar geen resultaat kortom heel slecht maar voor de rest een heerlijk resort waar we graag nog een keer terugkomen

J.H. Vos en P.S. Vos - Paans
    op 13.01.2018:

Goede zonbestemming in de winter. Vriendelijk personeel. Prachtig strand.

Mooi gelegen aan het witte strand in de wijk Playacar. De restaurantjes op het terrein zijn een aanrader, vooral XulHa waar je in de jungle waant en je de Maya-keuken kunt proeven. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt op loopafstand (half uurtje in rustig tempo) van het centrum van Playa del Carmen.

stef
    op 05.11.2017:

ziet er goed

erg leuke vakantie gehad,en mooi strand ,zwembad was te klein.
    mag wat ons betreft meer variatie in het eten.

ninnitje
    op 17.10.2017:

fijn hotel met een goede ligging

wij zijn 2 weken in Wyndham Azteca gebleven. het hotel is niet te groot heeft een goede ligging. ook fijn dat je zo naar het strand kan lopen. de kamers zijn ruim alleen word niet dagelijks de lakens/handdoeken verschoond. Het word wel netjes opgemaakt maar schoon is het zeker niet. Het is all incl maar vind de dranken te zoet en van het eten hebben mijn vriend en ik maagklachten en diarree van gekregen. Wij zijn dus maar buiten gaan eten.

Yvonne Kempff
    op 16.09.2017:

Mijn tweede huis.

Voor de tweede keer in Wyndham Azteca geweest, en ga volgende keer weer naar dit gezellige hotel toe.Leuk personeel,geweldig animatie team,lekker eten.Geen jouwe kak maar een leuke sfeer.
    Ik kan niet wachten tot volgend jaar!

Chris
    op 02.05.2017:

Heerlijke, wat kleinschalige accommodatie aan een prachtig strand

Zeer net hotel, direct aan het strand. Wij hadden dit hotel geselecteerd, omdat het iets kleiner is dan de meeste hotels in Playa del Carmen en dat was een goede keus. Alles is wat knusser, geen lange rijen bij het buffet of de bar, terwijl het hotel vol zat. Goede ligbedden bij het zwembad en handdoekje leggen s'ochtends vroeg is verboden (zijn natuurlijk altijd een paar mensen die zich er niet aan houden). Animatie is er echt de hele dag door, dus je hoeft je nooit te vervelen, maar zijn zeker niet opdringerig en je hebt er ook geen last van als je rustig bij het zwembad of strand wilt liggen. De minidisco is elke avond om 9 uur, soms misschien een beetje laat voor onze jonge kinderen, maar ach het is vakantie. Naar het centrum is het 20 minuten lopen of je neemt de taxi voor 100 pesos. Veel leuke excursies om te doen, dit wordt op veel plekken aangeboden, maar wij hebben niet veel prijs verschillen ontdekt. Wij hebben zelf ook een dag een privé taxi gehuurd en dat is ook ideaal. Wij vonden de Mexicanen ook erg vriendelijk en hebben ons geen moment onveilig gevoeld. Deze periode totaal geen last van muggen. Het enige wat ons een beetje tegen viel is dat het geen kalme zee is, je hebt altijd wel golven en toch ook wel een paar dagen rode vlag.

Esther
    op 23.11.2014:

Goed hotel

Net hotel met mooi zembad, voldoende ligbedden aan het strand, ruime kamers, vriendelijk personeel in de restaurants en de schoonmaakster van de kamer maakte elke dag prachtige beesten van de badhanddoeken : een pauw, slang, konijn, dinosaurus, ....
    Het eten was correct, voldoende keus, maar niet buitengewoon. De drankjes zijn ook all inclusive, maar derhalve werd er weinig alcoohol in de cocktails gedaan en had je meer het idee een fruitsapje te drinken. Het zwembad en strand waren goed en schoon. Het zeewater had helaas wel een sterke geur en de riolering gaat in Playa del Carmen waarschijnlijk direct de zee in.

• J.H. Vos en P.S. Vos - Paans
    op 13.01.2018:

- Er is slechts gratis WiFi in de lobby van het hotel. Voor de rest van het resort moet je gebruik maken van betaalde WiFi. Dit is niet meer van deze tijd. Overal gratis WiFi zou in het all-inclusive concept de norm moeten zijn. - bordjes met de tekst ‘het eten hiervan is voor eigen risico’ geeft geen vertrouwen in de hygiëne. - plotseling hingen er overal verbodsbordjes om flesjes met water te vullen. Dit wekte bij veel gasten ergernis op. Bekers water vullen was het alternatief, dus die vond je overal weer terug. Onzinnig besluit en een foute poging om nog meer geld uit het ‘all’ (behalve het water...) inclusive concept te halen. Zorg eerst maar voor drinkbaar kraanwater.

• Chris
    op 02.05.2017:

Als je een excursie gaat doen naar bijvoorbeeld Tulum, Coba of Chichen Itza, sta dan vroeg op en neem een privé taxi, dan ben je er voor de drukte van alle georganiseerde excursies. Cozumel is erg leuk, maar kan erg druk zijn doordat er dagelijks soms wel 7 cruiseschepen aanleggen, ga daarom op zondag, dat is de enige dag in de week dat er helemaal geen cruiseschepen zijn of maar 1.

• Esther
    op 23.11.2014:

Een bezoek aan de Maya tempels is echt de moeite waard. We hebben een taxi voor een hele dag genomen. Dat kostte 250 US dollars, maar die is dan wel privé. Het is 2 en half uur rijden naar Chitzen Itza. Daar hadden we een gids genomen. Dat maakt het bezoek heel interessant met alle uitleg. Ook onze zoons van 13 en 10 jaar zijn lang geinteresserd gebleven tijdens het bezoek, dankzij de goede uitleg van de gids. Daarna zijn we met de taxi naar Coba gegaan, 1 en half uur rijden terug in de richting van Playa del Carmen. We heeben daar een gids genomen voor een korte introductie, maar niet opnieuw een hele rondleiding, want de verhalen zijn dan toch hetzelfde. Het is daar leuk om een fiets te huren om al fietsend naar de tempel te rijden door de jungle, via de aangelegde paden. Het is ruim 2 kilometer rijden, dus na een hele dag bezoeken was het wel fijn om die afstand met een fiets af te leggen. Daar kun je de tempel omhoog klimmen, dat is 42m hoog, best stijl, ik ben de tempel gemakkelijk omhoog geklommen maar op de billen als een kleuter weer naar beneden gegaan, want het was een beetje glibberig (verkeerde schoenen aan). We duiken graag en gingen naar de duikclub Phocea. Het is een goede duikclub, goed georganiseerd, zeer ecologisch ingesteld, goede kwaliteit duikspullen. Een duik in de Cenotes grotten in de jungle is een interessante ervaring. Voorzichtig met de begage op het vliegveld van Cancun ! We werden bij de registratie door de persoon die ons incheckte afgeleid, hebben onze bagage bewijzen niet ontvangen. We hadden geen extra slot op de koffers gedaan om ze goed af te sluiten (een beetje te goed van vertrouwen) . We waren dolblij dat we onze koffers bij aankomst in Amsterdam wel op de bagageband zagen verschijnen, maar na het openmaken van de bagage thuis kwamen we erachter dat er wel een duikcomputer en een compleet nieuwe en volle parfum van Hugo Boss uit onze koffers was gestolen.

• Tamara de Heuvel
    op 28.09.2014:

wij hebben de excursie: Coba, Tulum+Xel Ha, Walvishaaien zwemmen en Sian'Ka gedaan. De laatste 2 zijn wat prijzig, maar zijn echt zeer de moeite waard. (walvishaai is afhankelijk van seizoen) Verder geef ik als tip: neem dingen (bijv voetbal, kleurspullen of iets in die trand) mee voor de kinderen tijdens de excursie naar Coba. Hierna ga je de jungle in en kom je nog bij een Maya-dorp en deze mensen hebben helemaal niks! Nog een tip: ga je in het regenseizoen (juni t/m nov), neem evt een eigen regenjas/-poncho of paraplu mee, voor evt de excursies. Als het daar gaat regenen en je hebt de pech (zoals wij) dan ben je echt ZEIKnat!

• Herman
    op 22.09.2014: