Oasis reviews

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2023

Fijn hotel met perfecte ligging. Vlakbij strand. Kamers prima en worden elke dag netjes schoongemaakt. Wij hebben alleen gebruik gemaakt van het ontbijt en deze was oke, bij de zoete kant elke dag iets anders en allemaal lekker. Middags bestelde wij wel eens iets bij het zwembad en was ook altijd goed. Zwembad was lekker en altijd een ligbedje met parasol . Personeel is vriendelijk en je krijgt van bijna iedereen een glimlach. Ze hebben een privé parkeerplaats voor je als je een auto hebt gehuurd.

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2023

Marrokaanse Disco en nacht club.. En ontzettende pest herrie bijna de klok rond zelfs met gesloten deuren en ramen.Hier GEEN nacht en soms zelf overdag niet

Het hotel ligt dicht bij het strand en dat is echt enige plus punt. Bed steen hard, kamer vreselijk gehorig.... En dat is eigelijk nog zachtjes uit gedrukt. Het van buiten komende 3van 4 bronnen maakt het slapen echt heeeel moeilijk.. Tot 0230 de marrokaanse nacht club die op 70 meter afstand zoveel geluid maakt dat horen en zien je vergaat. De 2 geluidsbron is een andere nacht club welke op 350 meter van het hotel staat en deze komt nog vaak over de 1ste club heen met haar bonkende disco tot slechts 0415 en soms tot 0500.. Mocht u het treffen, zoals wij... Dan heeft hiernaast ook de kamerz rond om u heen waar van u letterlijk ben kunt horen spreken, musiceren dan wel boombox. Muziek mag mee genieten en niet te vergeten de tv's waarna gekeken wordt. Deze. Moeten wel hard staan want anders kan men deze niet horen wegens de eerder genoemde buiten herrie. Nu dan denkt u toch ga dan slapen in de tropisch middag uren. Dit gaat ook niet want de DJ van het hotel speelt de Playlist af op het zelfde geluids niveau als de morrokaanse nachtclub.. Kortom voor uw rust hier niet boeken. Wij hadden half pension en vonden het eten redelijk tot goed. Al waren de sappen.. Gewoon limonade van dag in smaak heel verschillende sterkte.. Helaas geen varkens vlees produkten. Volgens de kok teduur Ook. Pets maar raden wat er voor warm vlees in de bakken zat enige omschrijving was er nooit in onze 21 dagen. Koud bier ook niet en cotails waren ook zonden van het geld. Iets bestellen bij het zwembad bar kost ook zeker 20 tm 30 min want er is geen personeel.... Of deze zijn druk met hun zelf.... Wel heel vriendelijk als hielpen. In alle 21dagen hebben wij nooit de gratis badhanddoeken voor bij het zwem bad uitgereikt gekregen. Andere service tegen lagen prijzen wel gedaan. Nagel onderhoud en massage. Alles redelijk en vriendelijk. Dit hotel is oud, en versleten. Groezielig en soms echt bijna vies boven de 1 meter 40. Gelukkig werdt er rond het zwembad wel schoon gespoten maar de lig banken zijn gewoon vies... De kussen worden nooit gereinigd. De meeste personeel. Heeft echt taal armoede. Weinig of geen Frans en Engels en Duits zijn geheel onbekend. De te boekenndag tripjes zijn ook nog eens 30% duurder dan elders.. Gelukkig maakte het strand de heeel lange boelevaar met de daar aanwezig restaurants voor ons veel. Agadir is tropisch met een klein wind je gewoon heel fijn....... Maar NIET in dit hotel

Laatst bijgewerkt: 17 januari 2023

Een goed hotel

Aardig personeel,lekker ontbijt en een schone kamer

Laatst bijgewerkt: 31 oktober 2022

Mooi hotel

Kamers zijn prima, eten op orde en zwembad erg netjes. Personeel is erg vriendelijk

Laatst bijgewerkt: 19 maart 2020

Prijs,kwaliteit verhouding prima.

Helaas een beetje verouderd,maar prima ligging.Dicht bij strand en boulevard.Alleen kamers voorkant gehorig.Geen dubbel glas. Slecht sluitende schuifpui.

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2020

goed hotel

voor zijn prijs is het een goed hotel, wel een beetje verouderd maar alles was altijd proper.

Laatst bijgewerkt: 16 december 2019

Mooi hotel en hotel goede ligging

Mooi hotel prima bedden aardig personeel..vlakbij het strand en eetgelegenheden. Moderne boulevard.

Laatst bijgewerkt: 2 december 2019

Sfeervol hotel

Een sfeervol hotel dicht bij de oceaan en de gezellige boulevard. Het kamer is wat gedateerd en eenvoudig. Geen stop in het bad en wastafel. Defecte lampen. Maar wel schoon en bed wordt iedere dag leuk opgemaakt.

Laatst bijgewerkt: 26 november 2019

prima hotel

het hotel heeft sobere kamers maar alles wat je nodig hebt is er,er wordt iedere dag schoongemaakt, iedere dag schone handdoeken en in de week dat wij er waren is het bed 1x verschoond. helemaal prima! het ontbijt is uitgebreid,zelfs warm eten is er.ben je erg laat aan het ontbijt dan kan het zijn dat de broodjes op zijn, maar stokbrood is er altijd. heerlijk verse sappen en vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 29 september 2019

leuk hotel

buitenkant netjes..lounge groot en netjes...kamers ander verhaal.....deuren kamer moet je hard duwen om te openen\sluiten......kamers worden netjes schoon ge maakt......ontbijd kan uit gebreider......voor 4 sterren hotel

kamer
Uitzicht hotelkamer