Tildi reviews

3,1

Janine
Laatst bijgewerkt: 27 maart 2024

Genoten in Agadir!

Voor een lang weekend naar Agadir gegaan, verbleven bij Tildi & Spa. Netjes welkom geheten bij de receptie, wel moesten we nog even op onze kamer wachten. We konden onze bagage kwijt in een afgesloten ruimte tot we in onze kamer terecht konden. Ook gaven ze nog even aan dat we excursies het beste bij hen konden boeken, niet bij anderen op straat ;) Wij hebben toch gebruik gemaakt van iemand tegenover het hotel en hier prettige ervaringen mee. Een hotel is een extra tussenpersoon, waardoor de excursies duurder uitvallen. Wij hebben een tripje door Agadir geboekt (park, Argan olie winkel, markt Soukh, naar boven op de berg), een Buggy/Quad tour en via onze reisleiding de Hamam, allen aanraders! Het hotel ligt 5 minuutjes lopen van het strand af, in 1 rechte lijn, lekker dichtbij! Je kunt hier lekker over de boulevard wandelen. Je bevindt je redelijk aan het einde van het strand van Agadir, tegen de haven en de berg aan. De kamer zag er netjes en schoon uit, niets op aan te merken. Je hebt een heel smal balkon om op te staan, er is geen ruimte om te zitten vanuit je eigen kamer, dan moet je een plekje op het terras pakken. Bedden waren wel wat hard voor mij. Het ontbijt hadden we erbij en was prima. Veel warm eten (daar hou ik niet zo van in de ochtend), maar ook een broodje en wat yoghurt. Ter plekke kon je ook een eitje/omelet laten klaarmaken. Gedurende de dag kun je tegen prima prijzen eten bestellen, er is voldoende keuze. Het hotel biedt een spa/hamam aan, hier hebben wij geen gebruik van gemaakt. Je kunt in het hotel pinnen bij een geldautomaat. Al met al een aanrader!

Laatst bijgewerkt: 8 maart 2023

Fijn hotel op prima locatie met super vriendelijk personeel

Het hotel ligt vlakbij het prachtig brede strand. Super vriendelijk personeel. Aanrader

Laatst bijgewerkt: 5 maart 2020

Heerlijk hotel

Tildi hotel & Spa is een echte aanrader. Mooi zwembad, heel vriendelijk personeel, voldoende te eten en prima kamers.

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2020

Een eenvoudig kleinschalig hotel waar wij een prima verblif hadden.

We verbleven aan het zwembad omdat we geen losse strand faciliteiten zagen. Alleen gekoppeld aan een hotel.

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2019

Fijn hotel

Mooi hotel, perfecte ligging nabij boulevard en strand. Gastvrijheid buitengewoon goed. hotel en kamers zijn netjes en zuiver. Uitgebreide ontbijt buffet. Zeer mooie tuin met zwembad.

Laatst bijgewerkt: 5 december 2018

Goede prijs kwaliteit verhouding

Mooie kamer,goed ontbijt,hotel zag er schoon en verzorgd uit.

Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2018

Goed hotel voor een lekker goedkoop weekje naar de zon

Hotel is prima, maar de kamers verschillen nogal wat ligging betreft. Zijn 2x verhuisd. 1e kamer keek uit op een muur en had alleen een raam. Hebben gevraagd om kamer met balkon, die kregen we erg snel alleen deze lag aan de voorkant van het hotel aan een drukke weg, bleef de hele nacht doorgaan. Weer een andere kamer gevraagd, nu aan de zwembadkant. Was super! Eten is prima, maar veel rouwkost. Daar waagden wij ons niet aan ivm darmproblemen. Hotel was schoon en personeel erg vriendelijk. Mooi dicht bij zee, maar drukke weg om over steken. Ze stoppen niet voor een zebra.

Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2018

Gedateerd maar schoon en goed hotel

Algemeen indruk is prima,kamers schoon en prima bedden Eten is goed Zwembad is prima met voldoende ligbedden en waar je ook prima kunt lunchen

Laatst bijgewerkt: 27 september 2018

Het was een goed hotel met vriendelijk personeel

Goed hotel voor deze prijs.Vriendelijk personeel. 2 kleine ptoblemen werden direct verholpen.