RIU Palace Tikida Agadir reviews

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2024

Top hotel!

Ruime kamers, vriendelijk personeel, geen gedoe om een plaatsje te vinden aan het zwembad, lekker en zeer gevarieerd eten, voelde echt niet overdruk aan in de verschillende restaurants. 24/24 u is er een bar open en kan je iets eten. Als ik echt een minpuntje moet doorgeven kan ik wel zeggen dat de avondanimatie minder was wat goedgemaakt werd door de livebands in de bar.

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2023

Riu keten is op zijn retour!

Jarenlang RIU hotels/resorts gekozen voor kwaliteit eten en perfecte accommodatie. Helaas is er veel achterstallig onderhoud, de keuze in voedsel is op het niveau 3 of 4 sterren resorts, niet meer perfect zoals het vroeger was. Overal waar je rond loopt zijn er beschadigingen, losse stopcontacten, afgebladerd verf etc etc. Voor een 5 sterren resort moeten alle punten afgevinkt worden. Waarschijnlijk worden de auditeurs beïnvloed voor het afgeven van 5 sterren.

Laatst bijgewerkt: 3 juli 2022

Genoten

Leuk hotel vriendelijke personeel. Mooi strand maar veel gebruik van het zwembad.

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2020

Prima accomodatie

Het is een mooi hotel met uiterst vriendelijk personeel. Het eten was prima, er was keuze genoeg.

Laatst bijgewerkt: 7 januari 2020

Het kost wat, maar dan heb je ook wat...

Wij vonden dit de meest prettige vakantie voor ons doel: luxueus uitrusten. Uitstekend eten, drinken, bediening, heerlijk rustig zwembad met prachtige ligplaatsen. Aanrader!

Laatst bijgewerkt: 7 januari 2020

Luxe, ontspanning en heerlijk eten

Prachtige accommodatie, vooral rondom het zwembad. Gezellige lobby om 's avonds nog wat te gaan drinken met live muziek. Uitstekende keuken en buffet is echt super.

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2019

Prima, kamers verdienen een opknapbeurt.

Prima verblijf gehad. Kamers verdienen een opknapbeurt. Groot opgezet hotel, met 5 sterren faciliteiten. Eten en drinken veel en goed en met zorg bereid. Vriendelijk personeel wat er veel aan doet om hospitality waardige service te verlenen. Ruime kamers verdienen een opknapbeurt. Hotel heeft veel weg van 'oude Van der Valk: veel bruin, gedateerd tapijt, kamerdeuren die een verfje nodig hebben, evenals de badkamer die opnieuw mag worden betegeld e.d. Bij het zwembad is het heerlijk vertoeven; superrelaxed, ondanks de vele gasten die er verblijven. Veel beter dan bij klein (privé) strand, met te oude stoelen. Vanwege ligging hotel (pal naast Atlantische oceaan) komt er veel laaghangende 'zeemist' voor. Veel bewolking, weinig zon is het resultaat. Jammer! De SPA in het hotel is goed. Wel meer eer 'beauty center' dan echte hammam. In Agadir zelf is weinig te beleven. Na een x de boulevard te hebben belopen en een bezoek aan de plaatselijke Souk te hebben bezocht, heb je het wel gezien. Al met al prima week gehad, jammer dat de zon achter de wolken bleef en lekker gegeten. Meer 4 dan 5 sterren.

Laatst bijgewerkt: 18 september 2019

Reen Riu Palace waardiig hotel!!

Als je niet overal fooi geeft ben je in Marokko in het verkleedde land, in een all-inclusive hotel dus ook!! Wat een onvriendelijk en niet gemotiveerd personeel! (op de dames van de kamer schoonmaak na deze waar uiterst vriendelijk)

Laatst bijgewerkt: 8 mei 2019

Mooi maar geen 5 sterren

Kakkerlakken op de kamer. We waren met 20 personen en hadden kamers bij elkaar gevraagd, niets van dat alles. Zelfs gezinnen van 5 personen lagen niet bij elkaar. Fles wijn op de kamer beloofd, niet aanwezig. Wij zijn al wel 7keer in Riu hotels geweest:kaap verdie-nautilis-Mallorca-enz.en dat waren 4sterren hotels en vanwege ons 60 jarig huwelijk hadden we voor 5sterren gekozen, maar die meerprijs was het niet waard.

Laatst bijgewerkt: 21 maart 2019

goede prijs-kwaliteit

fraai gesitueerd complex met professionele en vriendelijke personeelsleden .Zeer schoon . Goede maaltijden gelardeerd met steeds een volle fles heel redelijk goede wijn ! Dagelijks voldoende busjes naar diverse golfbanen in de buurt (gratis )

Buffet
Strand voor het hotel