33 beoordelingen voor Hotel Club Al Moggar Garden Beach in Agadir Atlantische Kust

Club Al Moggar Garden Beach

7.2
    Rida
    op 04.11.2018:

Leuk hotel!

Leuk hotel mee prijs verhouding..... verwacht niet te veel van het hotel... eten is waardeloos zowel ontbijt als avond eten.... ligging is top... kan je niet beter treffen.

Luc
    op 11.10.2018:

Mooi resort, maar kamers en hygiëne kunnen verbeterd worden

Al Moggar is een mooi resort met vele kamers. Het resort (tuin, zwembad, etc) wordt goed bijgehouden. De WC's daar en tegen waren vaak vies.

De kamer was goed, ruim en fijne bedden. Alleen de badkamer liet toch wel te wensen over. De verf kwam van de muur, op het plafond zat allemaal schimmel en de deur van de douch cabine sloot niet goed, waardoor de hele badkamer onder water stond. Tegen de lichtknop van de badkamer moest je hard slaan, anders ging het licht niet goed aan.

Wij waren met 3 personen, bij binnenkomst kamer lagen er maar 2 handdoeken en 2 glazen. Dit hebben we een paar keer moeten aangeven.

Op ons terras stonden geen stoelen, deze hebben we zelf moeten pakken.

Het ontbijt was prima, niet veel bijzonders, maar geruime keuze. Wel duurde het vaak lang wanneer iets bijgevuld werd.

Voor de prijs zeker een aanrader, maar je moet wel even langs de kleine dingen heen kijken.

Chantal
    op 20.09.2018:

Netjes en vriendelijk personeel

Alles in het hotel word netjes bij gehouden, de tuin, het schoonmaken. Eten is prima en de ligging is perfect!
    Het enigste minpunt is dat het nogal gehorig is, dus als mensen snachts terug komen in het hotel hoor je dat overduidelijk.

Lovelyn
    op 13.08.2018:

Matig hotel, wel fijne vakantie.

Wij zijn voor 8 dagen naar dit hotel geweest. De ligging is perfect, direct aan de boulevard en het strand en vlak bij winkeltjes e.d. Met de taxi voor 20 dirham (c.a. 2 euro) met 2 personen naar de Souk dus geen geld.

Het hotel zelf was echter zeer matig. Toen we aan kwamen werden we gelijk door heel onvriendelijk personeel verzocht nog de toeristen belasting te betalen. (Dit was ons niet vermeld van tevoren) De kamer was ook matig, slecht schoongemaakt met name de wastafel en het toilet. De twee losse bedden waren echter wel prima om op te slapen. De schoonmaak van de kamers was oké alleen moesten we overal zelf achteraan zitten. Eenmaal hadden ze een van de deken overtrekken afgehaald, na dit 3x!! gemeld te hebben bij de receptie kwam er na bijna een hele dag ergenis eindelijk iemand met een overtrek die er daarna nog slordig omheen was gedaan ook.

Het eten was redelijk, wel elke dag bijna hetzelfde buffet alleen buiten kon je iedere dag tussen 3 nieuwe verschillende gerechten kiezen. Ook was er niet bij vermeld dat het drinken bij het avondeten niet inbegrepen zat, nu koste dat niet de wereld maar toch naar om zulke dingen daar pas te weten te komen. Het personeel was erg onvriendelijk en niet behulpzaam. Grootste minpunt was de hygiëne deze was om te huilen, de borden, bestek en de glazen waren echt heel vies! Hier zijn we jammer genoeg goed ziek van geworden tijdens de vakantie. Waarop we de laatste 3 dagen buiten het hotel hebben gegeten voor gemiddeld 140 dirham (14 euro) voor 2 personen iedere avond kunnen eten.

Het zwembad was echter wel heel mooi (wel koud) en op het strand was er een privé stukje voor de mensen van het hotel. Dat was wel erg prettig.

Een mooie plek om heen te gaan, zeker een aanrader! Maar ik zou zeggen boek bij dit hotel alleen voor de overnachting en verwacht er niet teveel van, het blijft Marokkaanse kwaliteit..

Dommy
    op 16.06.2018:

Prima prijs/kwaliteit-verhouding

Club Al Moggar Garden Beach was waarschijnlijk 10-20 jaar geleden een van de meest uitgebreide en luxueuze hotels aan het strand van Agadir, maar niet alles heeft de tand des tijds even goed doorstaan.

Zo heeft het bijvoorbeeld een minigolf-baan, een tennisbaan en een voetbalveld, maar allen zijn volgens mij al een paar jaar niet meer in gebruik. De kamers zijn ook vrij verouderd en de flinke hoeveelheid meeuwen zorgt er voor dat de balkonnetjes en vloeren de hele dag getrakteerd worden op een meeuwenflats of 2 (die niet altijd even goed schoongemaakt worden).

Daarnaast zijn ze druk bezig de appartementen / kamers te renoveren en in ons geval was dat precies naast 1 van de 2 zwembaden. Helaas besloot het management toen ook nog eens het hoofdzwembad te sluiten voor renovatie dus plots zat het hele hotel om 1 zwembad heen in de herrie (en dat ging dus plots van heel rustig naar heel druk-handdoekje leggen).

Het eten is 'ok', maar niet speciaal, maar het hotel heeft wel een eigen strandstuk met ligbedden wat wel relaxed is. Ook is er een taxi-standplaats direct naast het hotel en aan de strandkant heel veel eettentjes. De 'fastfood'-toko is ook niet slecht en kun je voor een gering bedrag eten halen.

Al met al is het zeker geen tophotel, maar gezien wat we voor de reis betaald hadden heeft het wel een goeie prijs-kwaliteitsverhouding.

RF
    op 02.05.2018:

Relaxed, Internationaal, Strand

Leuk famiiehotel met apartmentachtige kamers. Dicht bij boulevard, dichtbij strand, lekkere zwembaden. Prima uitvalsbasis voor trips in de omgeving.

Safa
    op 03.03.2018:

Prima uitvalsbasis, aan boulevard grenzend

Agadir leuke stad, boulevard en haventje leuk om te tenen en te wandelen. Hotel is goede uitvalsbasis

Veltrop
    op 03.03.2017:

Gezellig hotel, fijne ligging aan de boulevard en strand.

Jammer dat de badkamers veroudert en beschimmeld zijn. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken.
    Het diner is alleen erg slecht en smaakloos, weinig keuze, ontbijt is wel goed verzorgd.

« 1 2 3 4 5

• Avontuur obv 2 beoordelingen
  • Duiken obv 1 beoordeling
  • Sightseeing obv 1 beoordeling
  • Vissen obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Agadir

Monday 10-12 Helder/Zonnig
Tuesday 11-12 Helder/Zonnig
Wednesday 12-12 Helder/Zonnig
Thursday 13-12 Helder/Zonnig
Friday 14-12 Helder/Zonnig
Saturday 15-12 Helder/Zonnig
Sunday 16-12 Helder/Zonnig

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Club Al Moggar Garden Beach in Agadir, Atlantische Kust.

Vakantiepanel.nl heeft 33 vakantie beoordelingen Club Al Moggar Garden Beach.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Club Al Moggar Garden Beach vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Club Al Moggar Garden Beach scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Club Al Moggar Garden Beach vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Club Al Moggar Garden Beach en het actuele weer Agadir. Bekijk hier ook andere Hotels Agadir of Hotels Atlantische Kust. Op de pagina van Agadir vind je vakantiebeoordelingen Agadir en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Club Al Moggar Garden Beach achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Club Al Moggar Garden Beach!

• Rida
    op 04.11.2018:

Asl u hotel al moggar neemt zorg dat u niet all incl neemt want daar gaat u spijt van krijgen. Al met al geen slecht hotel.... op een paar puntjes na.

• Lovelyn
    op 13.08.2018:

Laat je niet verleiden door de bang makende praatjes van je zogenaamde reisleiding die je dure tripjes proberen aan te smeren in het hotel! Buiten op de boulevard (zoek gewoon via tripadviser) kan je het zelfde tripje doen voor 20 euro minder! Probeer bij alles wat je wilt kopen af te dingen (zelfs bij je uitstapjes) en een goede prijs te maken, alles wat aan toeristen verkocht word kan je voor de helft mee krijgen als je het goed doet. Eigenlijk geldt dat voor alles waar geen prijs kaartje op staat. De small sahara en de grote souk in Agadir (markt) zijn een echte aanrader om heen te gaan!

• RF
    op 02.05.2018:

Bedden en Kussens zijn hard. Kamers zijn erg gehorig. Ontbijt zou internationaler mogen qua assortiment

• Safa
    op 03.03.2018:

Slechte WiFi in lobby We kregen eerst een oude kamer, maar omdat t niet werkte voor ons gezin met 3 kinderen na wat aandringen een familiekamer gekregen die nog schoongemaakt werd van de vertrekkende gasten. Net gerenoveerd, dus was schoon en nieuw. Was wel een groot contrast met oude kamer die we hadden gekregen. Al met al tevreden Ontbijt oke, niet erg uitgebreid maar voldoende Mini golf was leuk en gratis voor de kinderen Zwembad niet groot, voldoende voor laagseizoen. Helaas niet verwarmd

• Veltrop
    op 03.03.2017:

Meer variatie in het diner.