Ramla Bay Resort reviews

Maassen
Laatst bijgewerkt: 5 april 2024

Zeer slechte ligging, rond het hotel niks te beleven. Schuttelbus reed niet. Ik beveel dit niemand aan

Laatst bijgewerkt: 5 april 2024

Zeer goed!

Zeer goed verzorgd hotel.Super behulpzaam medewerkers.Heel schoon ,rustig ,prachtig gelegen. Helaas zijn ze bezig met verbouwing,heel veel lawaai van 6 uur tot 17 uur.Een anrader kamer boeken aan de kant van de zee,daar heb je geen last van.Wij moesten kamer omboeken en bijbetalen ,anders hadden wij heel veel last van lawaai.

Hatzmann
Laatst bijgewerkt: 23 maart 2024

Ramla Bay resort

Prima hotel. Zijn op dit moment wel aan het bouwen aan een nieuw gedeelte. Hier heb je in je kamer geen last van. Wij hadden een grote kamer met twee grote badkamers en een keuken inclusief kookplaat. Elke dag werd de kamer schoon gemaakt en zelfs onze afwas werd gedaan door de schoonmaker. Zwembad was prima alleen waren de zwembaden buiten nog niet open. Prima hotel prima prijs.

Laatst bijgewerkt: 20 maart 2024

Heerlijk relaxed

Wij hebben een hele fijne tijd gehad in ramla bay. Mooi resort, goed eten en vriendelijk personeel. Malta is een prachtig eiland met mooie plekjes.

Laatst bijgewerkt: 19 maart 2024

SUPER VAKANTIE GEHAD

Laatst bijgewerkt: 18 maart 2024

Super mooi hotel, uitstekend eten

Auto nodig ,super hotel

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2024

voor zo'n 400 euro pp met vliegreis (logies) zaten we in een zeer ruime kamer, elke dag grondig schoongemaakt.

Elke dag werd het bed schoongemaakt en de kamer grondig. Geweldig uitzicht. Dit resort is aan het uitbreiden, dus er zijn werkzaamheden, waar wij 0 last van hadden. Echt prima prijs kwaliteit, even een weekje er tussenuit. Tevens erg fijn dat ze heel veel vegan opties hebben en binnenkort ook een vegan restaurant gaan krijgen. Ze proberen in bewust met het milieu en voeding om te gaan.

Laatst bijgewerkt: 16 februari 2024

Zeer aangenaam verblijf

Ondanks dat het hotel serieus aan het uitbreiden is hebben wij totaal geen last ondervonden van deze werken. Bij aankomst kregen we een gratis upgrade en werd ons een kamer beloofd met panoramisch uitzicht. Die kamer bleek uiteindelijk een omvangrijke suite te zijn met een fantastisch uitzicht op zee. Het ontbijt was gevarieerd, uitgebreid en zeer lekker. Hygiëne, comfort en housekeeping verdient ook een pluim. We hebben er echt van genoten!