Luna Holiday Complex reviews

Laatst bijgewerkt: 4 april 2024

weekje in luna hotel

het hotel was heel goed. het personeel altijd even vriendelijk. de kamers heel net en aangenaam. het eten viel voor ons wel tegen

Laatst bijgewerkt: 24 maart 2024

Uitstekend verzorgde reis naar Malta toe

Malta uitstekende vakantie bestemming Service heel goed betreffende reis organisatie en hotel Luna Holiday Complex In de buurt van hotel en aanliggende dorpen veel leuke restaurantjes/ barretjes, stand paviljoen Mooie omgeving voor wandelen ook. Als er minpuntjes zijn, dat je ticket voor de vlucht pas op schiphol overhandigd krijgt( je kan dus geen stoel van te voren vast zetten) En erg vroeg retour vlucht met Air Malta( pick up van hotel 03.00 uur is wel erg vroeg)

Laatst bijgewerkt: 29 februari 2024

Leuk verlofje

Hotel was heel goed, lekker ontbijt, goede gerenoveerde kamers, heel vriendelijk personeel,

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2024

Aanrader

Vriendelijk personeel, ze lossen problemen snel op. Openbaar vervoer voor de deur, zodat je overal naartoe kunt. Ontbijt was voldoende, niet heel gevarieerd. Diner daarentegen was top. Veel keuze en rekening gehouden met vegetarisch eten. Kamers werden goed schoongemaakt.

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

Prima hotel, goed ontbijt en schone kamers

Muller
Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

Hotel was prima, zag er netjes uit en werd prima schoongemaakt. Het ontbijt was ook goed geregeld, er was genoeg keus. Personeel was heel vriendelijk. We hadden een auto gehuurd via de receptie. Dit was ook prima in orde. Kortom een hele fijne vakantie gehad in het hotel.

Celien Holkamp & Gita Splinter
Laatst bijgewerkt: 23 februari 2024

Fijn en simpel hotel

Het hotel personeel was erg aardig. De vrouwen achter de incheckbalie waren iewat stugger, maar daar hebben we maar even doorheen geprikt. Makkelijk te vinden hotel op een prachtige locatie. Voorkant van het hotel heeft een terras met prachtig uitzicht. Vlakbij Mellieħa het dorpje en in een straatje met goede restaurants en één Starbucks. Vlakbij de zee. Het hotel heeft 4 keer per week live muziek in de lobby. Het is erg schoon en ruikt goed. De bar heeft leuk personeel, eten en lekkere maar simpele cocktails. Het ontbijt is goed maar simpel en wel altijd hetzelfde. Van yoghurt tot broodjes en een volledig Engels ontbijt. Het enige jammere is dat het drinken niet lekker is. Het sap is een soort ranja en niet echt sap en de koffie is niet lekker. Het hotel heeft ook een zwembad. Een binnenzwembad. Het water is een beetje apart, alsof er geen chloor in zit. Wel erg leuk voor kids. Beschikt ook over een douche. De kamers zijn leuk, de balkons schoon en ruim genoeg. Regelmatig werd er schoon gemaakt. Het enige aparte was dat je de spullen in de keuken zelf moest afwassen, etc. De douche is ook niet fijn. De druk is erg zacht en de warm/koud optie is erg verwarrend. Hij gaat van extreem heet naar extreem koud. Het is erg uitvogelen tot je op een goede temperatuur zit en het wisselen van temperatuur (bijv. kouder zetten) duurt lang voordat het ook echt kouder wordt. De bedden zijn ietwat hard, maar slapen heerlijk!! De airco werkt ook als kachel, maar is erg verwarrend. Het wordt snel koud in de kamer. Wij hadden gemiddeld een temperatuur van 18 graden en hadden graag een extra paar dekens gezien. De deur naar het balkon sloot niet helemaal, waardoor de airco niet aan wou. De telefoon op de kamer werkte niet, dus naar de receptie gelopen. Er kwam meteen een klusjesman de deur insmeren. De deur bleef erg stroef gaan en we hebben er veel mee lopen struggelen haha. Onze kamer zat tegenover een plek waar gewerkt werd, helaas 3 nachten elke ochtend om 8 uur wakker door een drilboor. In de lobby is ook een WC, bagageruimte voor als je nog wachttijd hebt na het uitchecken en een sigaretten automaat. De uit check tijd is 11.00, wat wel heel erg lekker is. De lift werkt wel, maar niet altijd even goed. De deuren sluiten niet altijd. Al met al geef ik het hotel en de ervaring in het hotel een 7/10. Ik vond het het geld goed waard en zou ook zeker nog een keer terug komen.

Laatst bijgewerkt: 31 december 2023

Fijne sfeer

Keurig schoon appartement, eenvoudig maar ruim genoeg met alle voorzieningen.