13 beoordelingen voor Hotel Sun Island Resort in Nalaguraidhoo Island Zuid Ari Atol

Sun Island Resort

6.2
    7.2
    Stephanie
    op 13.03.2017:

Heerlijk resort, fantastische ligging!

Het was een heerlijke vakantie! We hadden een waterbungalow geboekt en zaten dus meer achteraf met een eigen restaurant. Toeristen met een bungalow op het strand hadden hun eigen restaurant, erg groot lawaaiig, meer een drive in idee. Wij waren dus blij met onze waterbungalow en de het daarbij behorende restaurant. Het was een vakantie met veel zon, witte stranden en het aquarium voor de deur, haaien, roggen, de meest spectaculaire vissen, koraal, etc. Oh ja laat ik de spa niet vergeten, zo fijn!!!!

Annelies
    op 08.12.2016:

Mooi eiland maar belachelijke prijzen.

Mooi eiland, mooie stranden, mooi blauw water. Qua snorkelen en duiken viel het erg tegen omdat al het koraal verbleekt is door te heet zeewater in juli 2016. Wel veel mooie vissen, mantaroggen, stingrays, schildpadden en dolfijnen gezien. Het duiken kosten zo'n 200 euro voor 1 duik (als je een paar jaar niet gedoken hebt moet je een opfrisduik extra doen). Alles was schandalig duur op het eiland..water 5 euro, glas wijn 9,50 euro, whalesharktrip 68 (we hebben twee trips gedaan maar ze niet gezien!), eten is belachelijk duur in de restaurants en daarom zijn ze ook leeg. Het huren van een kano of sup kostte zo'n 30 euro per uur. Alle watersporten waren zo duur dat degene bij de watersport ook zelf zei dat er daarom niks verhuurd wordt. Het Holiday eiland naast het Sun Island was goedkoper en je kon er beter snorkelen (er was meer te zien). Water koste daar 3 euro, wijn 7 en een sup huren 17 euro per uur. Je kunt er gratis heen met een boot in 5 minuten dus wij hebben daar water, wijn en souvenirs gekocht. Dat eiland was ook rustiger en de mensen waren er nog vriendelijker. Niet zo massaal eten maar allemaal schattiger. Wij hadden eigenlijk voor dat eiland moeten kiezen maar het was ietsjes duurder maar dat haal he dus makkelijk berust omdat alles goedkoper is! Sun Island is verder schoon en heeft fijne bungalows direct aan zee. Wij hadden de standaard bungalow en die waren prima! Groot, nette badkamer, schoon, eigen ligbedden en eigen terrasje met uitzicht op zee. Nr 497 lag heel mooi. Snorkelen bij Italiaans restaurant is op heldere dagen mooi maar ook verbleekt koraal, wel veel vissen. Je kunt daar ook tonijn sashimi eten voor 12 euro/dollar. Alle mensen zijn er vriendelijk en werken hele lange dagen. De huisjes werden 2 keer per dag gepoetst en van nieuwe handdoeken voorzien wat voor ons een beetje overdreven aanvoelde en niet milieuvriendelijk. We hadden het gevoel dat het resort op alles wil verdienen en de mensen hard werken voor weinig geld. Voelde onrechtvaardig. We hebben een fijne vakantie gehad maar dat had niet zo duur hoeven zijn. We hoorden van lokale mensen dat een fles water op hun eiland 25 cent kost. Voor snorkelen en duiken hoef je ook niet meer naar de Maledieven omdat het koraal dus sinds dit jaar dramatisch is verbleekt.

Zakia
    op 28.11.2016:

geweldig

Mooi eiland, heerlijk om bij te komen en ontzettend vriendelijk personeel. Lekkere eten, genoeg keus. Kamers schoon en de beachbunglow is top! Wakker worden met een prachtig uitzicht en ook de zonsondergang. Super vakantie gehad. Ook zwembad is prachtig en groot.

Letty
    op 22.09.2016:

Prachtig resort,mooie ligging

Eten en drinken van de all inclusive was matig. Weinig plaatsen waar je kon eten/drinken. Personeel niet altijd erg behulpzaam / lui

Letty
    op 23.08.2016:

Schitterend eiland, mooi uitzicht kamer!

All inclusive formule was matig.
    Eten prima, drinken matig.
    Internet matig.

Marlies
    op 29.11.2015:

Fantastisch eiland

De inrichting mag wat moderner. Verder perfect schoon, mooi, groen, lekker eten en vriendelijk personeel. Heel fijn om je hele verblijf een eigen tafel te hebben in het restaurant. Twee keer per dag wordt je huisje schoongemaakt. Nog een heel klein minpuntje is dat de ligstoelen niet heel lekker liggen. Zeker hier heen gaan!

Stephanie
    op 29.08.2014:

Paradijs!

We hebben het hier ontzettend fijn gehad. Een minpuntje (één van de weinige!) als je de kamer binnenkomt denk je niet: hé, we zitten vier of vijf sterren. De kamers zijn eerder 2/3 sterren ondanks dat er absoluut niets mis mee is! Maar we hadden meer luxe verwacht bij dit aantal sterren.

Raquel
    op 17.08.2014:

An amazing experience

Sun Island Resort offers very good quality facilities and a wide selection of activities that can make your holidays an amazing experience. The beaches are fantastic, the spa is wonderful, diving and snorkeling in those waters is absolutely beautiful, there's plenty of water sports to chose from, the bike rental service is quite useful...

Faciliteiten van Sun Island Resort

• Fietsen obv 1 beoordeling
  • Golfen obv 1 beoordeling
  • Meer obv 1 beoordeling
  • Sightseeing obv 1 beoordeling

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Sun Island Resort in Nalaguraidhoo Island, Zuid Ari Atol.

Vakantiepanel.nl heeft 13 vakantie beoordelingen Sun Island Resort.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Sun Island Resort vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Sun Island Resort scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Sun Island Resort vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Sun Island Resort en het actuele weer Nalaguraidhoo Island. Bekijk hier ook andere Hotels Nalaguraidhoo Island of Hotels Zuid Ari Atol. Op de pagina van Nalaguraidhoo Island vind je vakantiebeoordelingen Nalaguraidhoo Island en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Sun Island Resort achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Sun Island Resort!

• Stephanie
    op 13.03.2017:

Totaal niet geschikt voor kinderen, er is niets te doen,erg warm en levensgevaarlijk, er is geen strandwacht, er zijn steigers zonder reling, ouders met kinderen waren alleen maar bezig hun kinderen veilig te houden. Huur een fiets, het zijn flinke afstanden. Boek all inclusive, het is daar erg duur vb: kopje koffie €5,50, sandwich €13,00. Weinig info vanaf de receptie: ze fietsen daar links(!), zeer gevaarlijke vissen in zee: stingrays en lionfish (zeeduivel). Neem een hoge beschermingsfactor zonnecrème mee, je verbrand er erg snel . Ik ben bijna niet in de zon geweest en ben nog nooit zo bruin van een vakantie terug gekomen.

• Annelies
    op 08.12.2016:

Ga met de gratis transfer naar het naastgelegen Holiday eiland om goedkopere excursie te doen, te snorkelen en water en drank te kopen!

• Letty
    op 22.09.2016:

Overal all inclusive en geen onderscheid maken wat betreft drankkaart.

• Letty
    op 23.08.2016:

Overal all inclusive. geen aparte drankenlijst voor all inclusive ( staat eeg goedkoop) personeel mag heel de vakantie wel wat vriendelijker zijn en niet alleen op de laatste dag!

• Stephanie
    op 29.08.2014:

Snorkelen! Doen doen doen!