4 beoordelingen voor Hotel Bandos Island Resort in Bandos Noord Male Atol

8.8
    8.7
    Maurice
    op 04.05.2018:

Mooie locatie echt een aanrader

De animatie is er niet en dit is jammer er zou meer aangedaan kunnen worden. Want met een documentaire en een beetje muziek redt je het niet, vind ik dat is mijn mening. De bedden waten vrij hard en het eten was weinig uitgebreid en veel te weinig vis.

Johanna
    op 23.04.2018:

Teleurstellend op het einde !!!

Een heerlijke relaxvakantie .....en dan check je zoals het hoort rond 12.00 uit op de laatste dag, nog 8 uur te gaan voor de pick up, dan hoor je niet eens aan de receptie, maar van ander personeel dat je all inclusieve rechten per direct vervallen.
    Nog nooit....nergens in geen enkel land en/of resort heeft een ieder van ons deze bijzonder gastonvriendelijke actie meegemaakt.
    Schandalig....om gewoonweg dit door te voeren, om niets te zeggen, het receptiepersoneel staat je gewoonweg uit te lachen !!!!
    Een coca cola kost 8 USD, de lunch p.p. 68 USD, aan het einde van je verblijf betaal je de rekening van alles ( excursies, souvenirs, dranken enz).
    Ook de dievenprijzen in de gift shop....een snorkelmasker van decathlon waar wij €24.95 voor betalen ligt hier voor 130 USD.
    Onderwatercamera van action €35,- kost hier €190.-.
    Al met al....dom hoor Bandos om de laatste dag je gasten niet als gasten te behandelen!!!!

Marjan
    op 18.11.2017:

Heerlijke plek om te relaxen. Het personeel is er vriendelijk en het eten is geweldig!

Als je geen all inclusive hebt, is het drinken er duur!

• Inrichting vakantiehuis
    Gretha
    op 26.07.2007:

Ware paradijs op aarde

Bandos is puur genieten! Alles is tot in de puntjes perfect verzorgd.
    De Jacuzi Beach Villa is knus en voorzien van een luxe openlucht badkamer met jacuzi. Perfect voor honeymooners zoals wij.

De grotere Water Villa zijn iets luxer ingericht en geschikt voor gezinnen tot 3-5 personen.
    Er zijn ook wat eenvoudiger Garden Villas, maar zeker niet minder verzorgd!
    De mensen van het resort staan erop dat het je helemaal naar de zin is en doen er alles aan dit zo te houden, excellent! Service is daar echt TOP!

Prachtig eiland voor snorkel en duik liefhebbers, in de lagune zwem je tussen diverse soorten tropische vissen(o.a. baby sharks), buiten het rif kun je er duiken. Omdat het een heel klein eilandje is(je loopt het eiland rond in 15 min.) kan een verblijf langer dan 14 dgn. wellicht wat vervelend worden. Verder zijn sommige (watersport-)activiteiteiten én de Spa Wellness nogal duur.

Het resort biedt verschillende verblijfsaccomodaties aan van logies tot full board(incl. ontbijt, lunch en diner). Wij hebben logies met ontbijt geboekt. Zéér uitgebreid ontbijt buffet met allerlei koude en warme gerechten.
    Er zijn op het eiland Bandos 3 restaurants met een voortreffelijke keuken waar je div. aziatisch, europees en lokale gerechten kunt bestellen. Op de Malediven is alcohol verboden, maar op het resort kun je genietend van de zonsondergang, heerlijke cocktails bestellen(ook non-alcohol). Bier, wijn en sterke drank worden op het resort geserveerd.

Ik merk dat ik weer enthousiast begint te raken door mijn verhaal. Bijna vast staat dat wij er volgend jaar weer naar toe gaan!

Faciliteiten van Bandos Island Resort

• Aan/nabij het strand

Bandos Island Resort is geschikt voor *

• Actief obv 1 beoordeling
  • Culinair obv 1 beoordeling
  • Wandelen obv 1 beoordeling
  • Wellness/beauty obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Bandos

Tuesday 18-1 Bewolkt
Wednesday 19-1 Bewolkt
Thursday 20-1 Bewolkt
Friday 21-1 Bewolkt
Saturday 22-1 Bewolkt
Sunday 23-1 Bewolkt
Monday 24-1 Bewolkt

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Bandos Island Resort in Bandos, Noord Male Atol.

Vakantiepanel.nl heeft 4 vakantie beoordelingen Bandos Island Resort.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Bandos Island Resort vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Bandos Island Resort scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Bandos Island Resort vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Bandos Island Resort en het actuele weer Bandos. Bekijk hier ook andere Hotels Bandos of Hotels Noord Male Atol. Op de pagina van Bandos vind je vakantiebeoordelingen Bandos en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Bandos Island Resort achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Bandos Island Resort!

• Maurice
    op 04.05.2018:

Beter eten, bedden en animatie

• Johanna
    op 23.04.2018:

Het bonsysteem is erg vervelend!!