Villa Jordan reviews

4,9
4,8

Laatst bijgewerkt: 22 juli 2022

Goed hotel MAAR !!!!

Goed hotel maar onder het mom van corona werden de bedden niet op gemaakt zelfs niet verschoond. Wij waren daar 12 dagen. het ontbijt is in een ander restaurant omdat in Villa Jordan alles gesloten is behalve het zwembad.. De eigenaar probeerde wel vriendelijk te zijn maar werd vaak afgekapt door zijn stuurse boze dochter.

Laatst bijgewerkt: 24 juli 2019

Heer des huizes kijkt continue op je vingers.

Het vooral door mevrouw verzorgde ontbijt is prima. Elke dag warme Macedonische gerechten. Ze vraagt ook nog of je iets extra's wil. De heer des huizes is echter een ander verhaal. Tijdens het ontbijt houdt hij 'de wacht' en kikt continue op je vingers. En oh wee als je in zijn ogen iets niet goed doet. De heer leeft van de regels; overal vooral aangegeven wat niet mag! De meeste keren is de man niet aanspreekbaar en kan soms behoorlijk bot uit de hoek komen. Tegelijkertijd is hij - vooral in de avond - goed gehumeurd. Overigens is het met de dochter des huizen geen haar beter. De kamer en de bedden zijn prima. Echter de schoonmaak kan veel beter. Bedden worden niet opgemaakt. Handdoeken worden wel verschoond als je dat kenbaar maakt. Als reden worden aangegeven dat hij wordt 'uitgeknepen' door TUI? Het uitzicht op het meer geld slechts voor een deel. Enkele kamers kijken tegen een 'blinde muur'. We troffen overigens Belgen die er voor de 4de keer waren en aangaven dit nog niet eerder te hebben meegemaakt. Zij komen nu nooit meer. Kortom: ik voelde me behoorlijk op mijn vingers gekeken! Voor de lol ontbijten doe je daar niet.

Laatst bijgewerkt: 25 juni 2019

Toppertje direct aan het meer met zwembad

Voor de tweede keer geweest, weer in een kamer met balkon en meerzicht. Mooie kamer, prima bedden en heerlijk uitzicht. Vriendelijk personeel en dito schoonmaak, alles spic en span. 's Morgens een heerlijk ontbijt met voldoede variatie en elke dag ook nog speciale dingetjes gemaakt door de vrouw van de eigenaar. Villa Jordan ligt op ongeveer 10 minuten lopen van het centrum wat je via de wandelboulevard gemakkelijk kunt bereiken. Veel Nederlandse gasten. Al met al een topper.

Laatst bijgewerkt: 11 juni 2019

Klein knus hotelletje

Klein hotel dat gerund wordt door vader, moeder en dochter, Vader was s-ochtends bij het ontbijt vaak chagarijnig en wij hadden af en toe het idee dat je steeds op je vingers werd gekeken tijdens het ontbijt. Verder vond ik dat het bed wel een keer verschoond had mogen worden.....

Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2018

We hebben hier erg genoten van ons verblijf een top appartement gehad met veel ruimte we hadden zelfs 2 badkamers. Niets was teveel voor de eigenaars die heel hard werken.

Room with a view
Hotel vanaf het zwembad