Campsite Polari reviews

Hr. A. Bos
Laatst bijgewerkt: 31 juli 2023

Laatst bijgewerkt: 1 september 2022

Groots, schoon en divers

Ondanks de grootte voelt het niet als een massa camping. Veel faciliteiten voor kids en tof uitzicht! In de avond is er veel te doen voor de kids en er is live muziek.

Hr. J. Schrik
Laatst bijgewerkt: 12 november 2021

Een leuke tent maar niet schoon en met regen was hij erg lek gelukkig niet veel regen gehad

Laatst bijgewerkt: 2 juli 2019

Fijn park met goede service. Jammer dat er geen stoelen aan het strand staan.

We hadden, net als vorig jaar, een fijne sta-caravan met alles er op en eraan. Vorig jaar hadden we een prachtig plekje, maar dit jaar was dat niet het geval. We hadden drie opties gegeven voor nummers van plaatsen, het werd een stukje verderop. Hierdoor zaten we met ons 'buitenzitgedeelte' helemaal aan de weg. Een weg waar doorlopend brommertjes rijden met mannetjes die tussen het plastic gaan vissen. De brommertjes maakten een vervelend geluid en dat zo'n 20 keer per dag. Deze weg was ook doodlopend, maar tóch kwamen er steeds auto's aanrijden, ook campers, die dan weer voor onze neus een tijd bezig waren met de auto te draaien. Dit vonden wij erg onrustig. ook werd er op deze weg hard gereden met 'sta-brommertjes die op de camping werden verhuurd. Heel leuk, maar voor ons erg onrustig.

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2018

Grote camping. Veel te doen en te beleven

Via Sunnycamps hadden wij een Easy a tent geboekt. Dit doen we niet meer, want die lagen zo raar verdeeld over het stuk terrein. Je had eigenlijk geen echte buren. Juist dat wat het campingleven zo leuk maakt. Verder was bij onze tent veel kapot of versleten. We konden er nog alles doen, alleen 1 luie stoel was echt gebarsten. Er is veel te doen en te boeken. Leuke boottocht gemaakt, goed verzorgd en niet heel duur. Behalve easy a tent een aanrader!

Laatst bijgewerkt: 22 augustus 2017

Grote mooie camping ,genoeg te doen

Mooie camping, mooi vernieuwd zwembad. Personeel erg chagerijnig, vooral in de supermarkt. Wij hadden een tent geboekt van easy a tent, oude vieze tenten, veel kapot en er zat niets in, heel klein koelkastje, waarvan alle rekjes kapot, geen kussens of dekens in de tent, ritsen kapot, kortom geen aanrader easy a tent. Geen mooie staanplaatsen, heel dicht op elkaar , je hebt het gevoel dat ze er nog wat tenten tussen proppen. Niet gezellig. Ontvangst van de easy a tent medewerker, erg slecht, geen uitleg, alleen zo vlug mogelijk borg betalen! Dan kon hij weer weg. We hebben hem ook niet meer gezien tot dag van tent controle. Wel een leuke camping , genoeg te doen voor de kinderen, mooi vernieuwd zwembad, sannitair netjes, word de hele dag schoon gehouden. Alles wat de kinderen op de camping willen doen, luchtkussens, trampoline, spelletjes kost geld. Aan het zwembad moet je de Ligbedden betalen maar er ligt een ruim grasveld omheen dus dat hoe je niet te doen. We hebben het prima naar onze zin gehad! Maar ik zal nooit meer boeken bij easy a tent.