Lanterna Camping reviews

Corrie Betten
Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2023

Te massaal

We wisten dat het een grote camping zou zijn, maar echt zo groot.........we zaten in zone J en gelukkig was het zwembad dichtbij. Het zwembad is vrij groot met 130cm diepte. Water is niet schoon door de drukte. Strandstoel 15 euro. Eigen stoel meenemen kan ook. De plek waar het avond programma plaatsvond was bij ons vandaan erg ver. Het was een ware survival tocht door al de voertuigen die om je oren vliegen (auto's, skooters, fietsers, elektrische steppen). Menig ongelukken zien gebeuren. Het is er ontzettend druk, mensen lopen over je heen en je betaald de hoofdprijs. Op elk hoekje van de straat op de camping is een bakker. Door de invoer van de euro is Kroatië geen "goedkoop" land meer. Voor 6 flessen water betaal je 9,50 euro. (bier is goedkoper ☺️). Wil je lekker uiteten dan zou ik dat zeker niet op de camping doen. Zo hadden wij een heerlijk rustig plekje gevonden langs de kust van de camping. Voordat je daar bent moet je wel wat treden beklimmen maar dat was zeker de moeite waard. Het zandstrand op de camping hebben we niet bezocht. Het was te ver weg, en zodra je in de auto er naar toe rijdt kun je net zo goed naar een ander strand in de buurt waar je niet de teen van je buurman in je neus hebt zitten. We hebben een heerlijke week gehad op de camping(mede doordat we zelf op ontdekkingstocht zijn gegaan) maar we komen niet weer. Als je toch gaat houdt dan zeker rekening met bovenstaande. Gelukkig is er wel een huisarts aanwezig op de camping voor het geval je wordt aangereden ☺️.

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2023

Groot maar heel verzorgd vakantiepark

Laterna is een mooi heel groot opgezet vakantiedorp waar vooral voor de jeugd heel veel te doen en te beleven is. De prijs voor eten en drinken en de bakkerij zijn duur maar op nog geen 5 minuten met de auto bevfinden zich 2 hele grote supermarkten.

Laatst bijgewerkt: 30 juli 2022

Hele grote maar leuke camping

De camping is heel groot, je kunt bijna beter met de auto naar het zwembad dan lopend. Maar hierdoor ook heel gevarieerd voor jong en oud. Voor ons een zeer geslaagde vakantie.

Laatst bijgewerkt: 28 juni 2022

Groot, Heeft alles, maar wel overal voor betalen.

Groot, Heeft alles, maar wel overal voor betalen. We hadden een zeebaars gegeten.. die bleek 140 euro te kosten. Totaal moesten we met zijn 4 en ( 2 kindermaaltijden ) €250 euro betalen.

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2019

Vakantie veehouderij

Voorafgaand aan de reis heel wat reviews gelezen. We waren derhalve niet echt verwachtingsvol. Ons doel... een verblijfplek om 8 dagen lekker aan strand te liggen en (mogelijk) nog wat bekijken in de omgeving. Buiten de camping in Porec en Novigrad prima eet gelegenheden. Prijspeil iets onder Nederland. Ook meer het binnenland in zijn interessante Konoba's te vinden, waar prima te eten is voor een nog lagere prijs. Voor ongeveer € 125,- voor 6 dagen 4 strandbedjes en twee parasolletjes gehuurd. Is van alles van te zeggen, maar betekent dat je wel altijd plek hebt. Tip is de camping iets af te lopen, waar er meer plek aan het strand is. In het sanitair gebouw zijn altijd dames te vinden die geacht worden de zaak schoon te houden. Feitelijke werkzaamheden zijn het dweilen van de vloer en zo nu en dan de spuit over de toiletten. Ogenschijnlijk dus schoon, maar in werkelijkheid niet. Maar.... zo lang ouders hun kroost het sanitair als speelplek laten gebruiken en geen toezicht houden bij gebruik ervan, kunnen de dames blijven dweilen. De tent van het type Lodge Forest kent ronduit slechte 'bedden'. Niet alles was aanwezig wat er moest zijn. Maar een compliment voor de 'medewerker' van Rent a Tent, genaamd Joop, die zo goed en kwaad mogelijk alles verzorgde. Wij hebben de tent alleen gebruikt voor slapen en ontbijt... De camping is ontzettend groot, maar dat was vooraf bekend. Het is echt als vakantie veehouderij te betitelen. De ligging van onze tent was prima, maar er zijn plekken waar je zeker geen rustige vakantie zal hebben. De vriendelijkheid van het personeel is wisselend. De caissières lijken nog steeds in oorlogstijd te leven of het is hen verboden überhaupt te communiceren. Of we nog eens teruggaan? Het zou best eens kunnen voor eenzelfde doel als wij nu voor ogen hadden... Een verblijf van langer dan 10 dagen zal zeker niet aan de orde zijn....