11 beoordelingen voor Hotel Radisson Tala Bay in Tala Bay Rode Zee

6.5
    Erika
    op 01.04.2014:

Heerlijk

Prima hotel met prima bediening/verzorging. Een luxueuze vakantie met veel mogelijkheden

Iris
    op 11.12.2013:

uitstekende service, goede ligging, aanrader

Ik heb een heerlijke vakantie gehad in Jordanië, en het hotel was fantastisch. Heel goede service! Ik ben blij dat ik dit hotel heb gekozen.
    Ik heb zelf in de hotellerie gewerkt of 5* niveau en ben daardoor vaak nogal kritisch en weet hoe makkelijk er dingen mis kunnen gaan… maar ik heb weinig aan te merken op het Radisson Blu!
    Ik heb me er echt verwend gevoeld. Het was er redelijk rustig toen ik er was, dus alle ruimte en rust. Er liepen ook weinig kinderen rond bij dit hotel, wat ik wel prettig vond. Eigenlijk moet je altijd een verbeterpuntje zoeken natuurlijk… dus dan zou ik zeggen dat het buffet wat eentonig was (maar dat is te verwachten) doordat het elke dag hetzelfde was op 1 dag na, wel een grote keuze dagelijks. Daarnaast bestaat de 'gym' uit de omschrijving uit een aantal toestellen op het strand... niets aan dus.
    Fijn dat het hotel direct aan het strand lag. Het haventje om de hoek is ook een fijne plak om rustig rond te lopen en even wat boodschapjes te doen. Ik ben blij dat ik een hotel in Tala Bay heb gekozen en niet Aqaba zelf. Aqaba vond ik niet een heel boeiende stad, na een half dagje had ik het wel gezien.

Michael
    op 23.04.2013:

Schitterend hotel op een zeer mooie locatie

Dit hotel ligt afgelegen van de plaats Aqaba maar voor diegene die lekker willen luieren bij het zwembad/ strand is dat geen probleem.

Een van de mooiste plekken aan de Rode zee in Jordanie.
    Alles word heel goed schoon gehouden en het personeel is erg vriendelijk. Er zijn vanaf dit hotel 3 leuke excursie's te boeken namelijk: Petra, Dode Zee en Wadi Rum. Ook kun je vanuit dit hotel genoeg aan watersport/duiken doen.

Jeroen
    op 14.04.2013:

Mooi luxe hotel in een rustige omgeving!

Radisson is een mooi en luxueus hotel, gelegen in een rustige omgeving. De toeristische hoogstandjes zijn makkelijk bij te boeken en zijn binnen een goede afstand.

Voor Wadi Rum 1u rijden, Petra 2u rijden en de dode zee ( de langste busrit) 3,5u rijden.
    Het personeel is heel vriendelijk en je helpen je met een glimlach.

op 29.11.2011:

Elegant, stijlvol hotel ,strak design, beetje kil
    Ligging aan strand van Tala bay
    Shuttlebus naar Aqaba

op 29.11.2011:

Een elegant, stijlvol hotel , strak design
    direct aan het strand van Tala bay
    12 km van Aqaba (per shuttlebus te bereiken)

Jellie Rodenboog
    op 01.10.2011:

Dit hotel is vrij nieuw (2008) en is prachtig aangelegd aan zee.
    Straalt luxe en rust uit.
    Veel faciliteiten maken dit hotel zeer aantrekkelijk.
    Het hotel hanteert geen All Inclusive en trekt daarom een ander publiek dan de All In hotels.

Petra van Aken
    op 20.09.2011:

Modern, wat zakelijk aandoend hotel.
    Prima ligging tov stand, uitstekend verzorgd.
    De kamers zien er erg goed uit, de faciliteiten zijn ook perfect.

Faciliteiten van Radisson Tala Bay

Sunday 27-5 Helder/Zonnig
Monday 28-5 Helder/Zonnig
Tuesday 29-5 Helder/Zonnig

Reisaanbieders voor Radisson Tala Bay

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Radisson Tala Bay in Tala Bay, Rode Zee.

Vakantiepanel.nl heeft 11 vakantie beoordelingen Radisson Tala Bay.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Radisson Tala Bay vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Radisson Tala Bay scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Radisson Tala Bay vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Radisson Tala Bay en het actuele weer Tala Bay. Bekijk hier ook andere Hotels Tala Bay of Hotels Rode Zee. Op de pagina van Tala Bay vind je vakantiebeoordelingen Tala Bay en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Radisson Tala Bay achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Radisson Tala Bay!

Reisaanbieders voor Radisson Tala Bay

• Iris
    op 11.12.2013:

Jordaniërs zijn erg beleefd en fijne mensen. Wat veel toeristen wel prettig vinden, is dat de Jordaniërs je met rust laten tijdens het winkelen, niet zoals in bijvoorbeeld Tunesie of Egypte; kooplui nodigen je uit in hun winkel, maar laten je met rust als je hun aanbod vriendelijk afslaat. Alleen in Petra is dit anders. Daar blijven ze wel achter je aanlopen om je ezel- of kamelenritjes aan te bieden. Ik heb zelf met een lokale gids 2 dagen rondgereisd en excursies gemaakt naar de Dode Zee, Dana village, Petra en Wadi Rum. Dit kwam mij beter uit dan de geboden excursies via de organisatie omdat ik alles in 2 dagen kon doen en iets minder geld kwijt was. Bovendien denk ik dat ik hierdoor ook iets meer contact heb gemaakt met de lokale bevolking, wat ik ook wel erg leuk vond. Verder kon je er fantastisch snorkelen! Ik heb een snorkel bootreisje van een paar uur geboekt met gratis drankje en barbecue via het hotel. Dat was echt een aanrader! Prachtig. Al met al, een prachtig land, top hotel en mooie omgeving.

• Michael
    op 23.04.2013:

Alcoholische dranken zijn iets goedkoper in de supermarkt in het haventje van Tala Bay.

• Jeroen
    op 14.04.2013:

Bezoek de culturele hoogstandjes zeker! Ga snorkelen (ook aan het privéstrand aan het hotel kun je genieten van koraal en mooi visjes) en geniet van de rust!

expert tip
    op 29.11.2011:

Een Radisson Blu heeft een prachtig groot strand met een fraai strandrestaurant Mooie combi strand/stad: er is een gratis shuttlebus naar Aqaba Watersportmogelijkheden in het watersportrcentrum van Tala bay.

expert tip
    op 29.11.2011:

Radisson Blu: ligt aan een mooi strand,m 200 m van het centrum van Tala bay Er is een shuttlebus naar Aqaba (12 km afstand) watersportmogelijkheden in het watersportcentrum van Tala bay