Ca' Formenta reviews

Laatst bijgewerkt: 4 mei 2022

Gezellig, kleinschalige hotelletje

We hadden een kamer met een heel mooie uitzicht en dat maakte alles gezelliger en van buiten hoorden we elke dag iemand op de saxofoon spelen wat het heel romantisch maakte.

Laatst bijgewerkt: 29 januari 2020

Gezellig,knus hotel

Goed hotel met een prima ligging. Alles is te wandelen als je dat wil, maar wat wij fijn vonden is dat je niet struikelt over de toeristen. Hier in deze straat zie je Italianen een drankje doen op het terras of in een van de restaurants.

Laatst bijgewerkt: 30 december 2019

Leuk kleinschalig hotel.

Lekker gehad. Vriendelijk personeel. Badkamer is erg standaard en klein, maar alles aanwezig. Bed is prima, maar kussen erg hard. Voor prijs kwaliteit is het top. Beter dan je verwacht voor de prijs. Enige was dat er 24 uur bewaking zou zijn, maar wij rond 01:30 uur er niemand vonden. Paar keer gebeld bij de desk. Toen zelf maar achter de desk gedoken en de sleutel gevonden van de kamer. Maar ja, dat had een ander dan ook gekund.

Laatst bijgewerkt: 19 december 2019

Vriendelijk personeel, schoon.

Klein hotel, vriendlijk personeel, je zit tussen de italianen heel leuk. Wij waren laagseizoen.. heel rustig.. niks gemerkt van de wateroverlast van vorige maand.

Laatst bijgewerkt: 10 december 2019

Kleinschalig hotel met perfecte ligging

Prima hotel voor enkele dagen Venetië, 10 minuten lopen vanaf San Marco plein. Eenvoudig ontbijt en zoals wel vaker in Italië een krappe douchecabine. Maar zeer zeker 'value for money'.

Laatst bijgewerkt: 25 januari 2018

Leuk, schoon Venetiaans hotel

Hotel is heel schoon, typisch Venetiaan, smaakvol ingericht. Prima ontbijt met heerlijke koffie.

Laatst bijgewerkt: 8 december 2017

prima hotel voor een paar dagen

enige min puntje was de douche cabine, veel te klein om lekker te kunnen douchen, verder prima hotel , mooie ligging.

Laatst bijgewerkt: 11 april 2017

rustig

rustig pittoresk net buiten de drukte! ontbijt prima en voldoende. kamers schoon ietwat gedateerd. Badkamer schoon maar gedateerd. Douchestang stuk.

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2016

Prima Hotel en gunstig gelegen to Centrum

Prima betaalbaar Hotel en zeer gunstig to van het centrum van Venetie