48 beoordelingen voor Camping San Francesco in Caorle Veneto

6.7
    Anita
    op 11.08.2019:

Leuke camping!

Dit was voor ons de eerste keer op vakantie naar een camping. 2 volwassenen en 4 kinderen tussen de 1 en 13 jaar oud.

Onze reis naar San Francesco is niks tegen gevallen! Mooie camping, schoon en netjes. Over het algemeen vriendelijk personeel. Zeer betaalbaar uit eten op de camping zelf. Maar liefst 5 leuke (drukke) zwembaden en ook het strand en de zee waren super lekker en schoon, wel weer lekker druk. Heerlijke ijsjes.

Wij waren met het vliegtuig. Helaas ligt de camping best afgelegen en betekende dit voor ons dat we er niet echt op uit konden naar bijvoorbeeld Caorle of Venetië. Daar hadden we ons ook op ingesteld, het was puur een lekkere strand- en zwembad vakantie. Wel is het niet hebben van een auto voornamelijk voor het doen van boodschappen een ernstige beperking. De ‘normale’ supermarkt is prima te bereiken met de auto, maar niet zonder dus. De campingwinkel is prima voor wat kleine boodschappen maar het aanbod is voor sommige producten beperkt en de winkel is uiteraard schreeuwend duur. Wij hebben het geluk gehad bekenden tegen te komen op de camping met een auto. Waardoor we dus toch grote boodschappen hebben kunnen inslaan.

Tussen 12:30 en 16:00 is alles dicht, supermarkt, overige winkeltjes, apotheek, zwembaden (op 1 na, maar daar worden wel de glijbanen en water ornamenten uitgezet). Hoewel dit gebruikelijk is in veel zuid Europese landen en we het van te voren wisten dankzij het lezen van reviews vind ik het stiekem toch hopeloos ouderwets. Moest er echt even aan wennen maar dan blijkt het ook weer geen ramp.

Wij hadden een stacaravan, een klein beetje gedateerd maar met met gratis airco en van alle gemakken voorzien. Alleen de douche was hopeloos. Al gauw overgestapt op douchen in de openbare ruimtes dus, en dat beviel super! Heerlijke douches, ook weer schoon en netjes. Niks op aan te merken.

Enige echte minpunt vind ik de leuke springkussens en trampolines en autootjes voor kinderen waar flink voor betaald moet worden. Ook het betaalde zwembad is wat ons betreft niet echt de moeite waard. 1x gedaan omdat de kinderen het graag wilden maar ze waren er snel op uitgekeken en wilden liever naar hun favoriete gratis zwembad (bij het strand). Het is er wel lekker rustig, bij het betaalde bad. Dat dan weer wel.

Al met al hebben wij genoten en raden wij San Francesco zeker aan voor gezinnen met kinderen, de volgende keer ga ik wel liever met de auto. Om wat meer te kunnen ondernemen en om fatsoenlijk boodschappen te kunnen doen ook.

Brenda weber
    op 02.05.2019:

Mooi complex

Goede eet en drinkvoorzieningen jammer dat de animatie alleen in t italiaans is. Verder mooie camping met goede voorzieningen

wolter
    op 11.08.2015:

oke

ik vond het een mooie camping. maar om nog eens intree geld te vragen voor een zwembad op de camping waardeloos ik was met mijn 2 kinderen gewoon 28,- euro PD extra kwijt. het beschikbare deel strand was te klein voor zoveel mensen. alles privé stranden die vond ik veel te duur 7,50 ps en dan moet je de parasol er nog bij huren met 4 personen word het een dure gelegenheid.

Esther
    op 20.08.2014:

Groot vakantiepark met alle faciliteiten

Camping (te) massaal. Betaalde zwembad flink aan de prijs.

Edwin
    op 20.08.2014:

Super camping voor alle leeftijden

Mooie camping waar we nu al drie keer zijn geweest en volgend jaar weer.
    Prachtig uitzicht over het Gardameer, mooi zwembad, super leuk animatieteam voor de kids, goed restaurant en de camping is niet te klein maar ook niet te groot.

suzanne
    op 19.08.2014:

een echte italiaanse camping

ze zijn qua animatie echt op de Italianen gericht. alles in het italiaans. het personeel spreekt slecht engels.

Arjan
    op 13.08.2014:

Prima accommodatie voor gezinnen met kinderen.

Mooie accommodatie met keur aan zwembaden aan zee.

jolanda
    op 08.08.2014:

geweldige camping

een leuke gezellige camping met mooie mobile home.
    zwembad is goed maar voor kids mis je bv glijbaan en water is erg koud

« 1 2 3 4 5 6
  • Brenda weber
    op 02.05.2019:

Misschien minder tussenpersonen bjj t boeken van de reis

• Esther
    op 20.08.2014:

Betaalde zwembad ook gratis maken en zonnebedden aan vrije zwembaden toevoegen.

• Edwin
    op 20.08.2014:

Onze enige opmerking is dat de kade van de caming aan het. gardameer op verschillende plekken is afgezet met lint omdat het kapot is en dat viel ons vorig jaar ook op. Dat moeten ze echt aanpakken want dist is jammer

• suzanne
    op 19.08.2014:

meer in het engels doen!! er zitten namelijk ook andere Europeanen op de camping behalve Italianen

• jolanda
    op 08.08.2014:

water zwembad erg koud mischien uitbreiding mbt water glijbaan

« 1 2 3 4 5