Vakantiebeoordelingen Florence

8.2
  • Strand/ meer
    7.2
    op 15.10.2019:

Een pracht stad om te bezoeken .

Wij kregen een uitgebreide rondleiding door een gids . Als je haar wilde volgen dan moest je een oortje nemen . Dit keer hebben wij hem niet genomen . We hadden daar slechte ervaring mee . Maar nu liepen we in de buurt van de gids om iets op te vangen over het geen wat zij vertelde . Zij ging nu heel zacht praten in het microfoontje wat vlak bij haar mond zat . Na een opmerking van ons , heeft ze het laatste deel van de excursie , wat harder gesproken , zodat wij ook van haar verhaal konden genieten . Na de rondleiding hadden we vrije tijd en zijn we met een paar vrienden een pizza gaan eten op een klein terras , midden in het centrum .

op 10.09.2019:

De rivier de Arno .

De stad Florence ligt aan de rivier de Arno en word overspannen door diversen bruggen . Een van de bekendste bruggen is de Ponte Vecchio . Aan de buitenkant van de brug heeft men er ( zo lijkt het ) appartementen tegenaan geplakt . Stroom op waarts vind men nog een kleine waterval . Op de oever heeft men er een terras , waar men zicht heeft op de rivier .

op 11.06.2020:

Florence van bovenaf .

Na het bezoek aan de oude historische stad Florence , reden we met de bus de heuvels in , boven gekomen werden we nabij een groot plein afgezet . Daar vandaan had je een prachtig uitzicht op en over de stad . Dank zij het mooie weer , hebben we nog wat foto's kunnen nemen . Fr.W 2020

Hans
    op 13.12.2013:

Verrukkelijke stad

Een 'openluchtmuseum' dat op elke hoek van de straat verrast.

Ingrid
    op 24.10.2017:

Veel te zien

Er is veel te zien in Florence. Vooral naast alle veel genoemde hoogtepunten, zijn er minstens zoveel mooie andere kerken en musea te bezoeken. Zeker de moeite waard om daarnaar op zoek te gaan, afhankelijk van je interesse.

J
    op 01.09.2017:

's-werelds cultuurstad, qua musea en de stad zelf, sympathiek

Florence valt niet te beschrijven als bakermat van de renaissance.

Ria
    op 21.08.2014:

Geweldige stad om te bezoeken, zoveel te zien!

Een stad om heerlijk te wandelen. Je kunt de drukte opzoeken, maar ook de rust in de straten buiten het centrum.
    Kortom eenieder kan vinden wat hij/zij zelf fijn en leuk vindt om te bekijken en bezoeken.

Leen
    op 31.07.2014:

geweldige stad

Er is heel veel te zien, je kunt het niet allemaal in een paar dagen stoppen, dus je moet nog een keer terug.
    Er zijn veel pleinen met bankjes, zodat je veel kunt uitrusten en mensen kijken.

« 1 2 3 4 5 6 7 8

Florence is geschikt voor *

• Avontuur obv 3 beoordelingen
  • Naturisme obv 2 beoordelingen
  • Watersport obv 1 beoordeling
  • Wellness/beauty obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Florence

Tuesday 27-10 Regenbui
Wednesday 28-10 Helder/Zonnig
Thursday 29-10 Bewolkt
Friday 30-10 Bewolkt
Saturday 31-10 Bewolkt
Sunday 1-11 Bewolkt
Monday 2-11 Bewolkt

Reisaanbieders voor Florence

Op deze pagina vind je informatie over Florence. Ben je op zoek naar een geschikte accommodatie voor jouw vakantie Florence? Je vindt hier 74 hotels Florence en 1 appartementen Florence. Vrijwel elk hotel Florence heeft vakantiebeoordelingen waardoor je op basis hiervan de juiste keuze kunt maken. Lees wat andere vakantiegangers en experts van hun vakantie Florence vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Hieronder vind je een top 10 hotel beoordelingen Florence:

Daarnaast hebben we ook vakantie beoordelingen Florence over de plaats zelf, zodat je weet hoe de plaats door andere vakantiegangers en experts wordt beoordeeld. Je vindt hier o.a. cijfers over restaurants Florence, shoppen Florence en bezienswaardigheden Florence. Ook vind je hier eventuele foto’s Florence en het actuele weer Florence. Ben je zelf al een keer in deze plaats geweest? Laat dan direct een vakantiebeoordeling Florence achter!

Ben jij op zoek naar een all inclusive Florence of een last minute Florence? Bekijk hier direct de actuele prijsinfo Florence voor een vliegvakantie Florence.

• Ingrid
    op 24.10.2017:

Een mooi frescomuseum zit in de kerk bij het San Marcoplein. Op vrijdagavond oefent er een gospelkoor en kun je een gratis concert bijwonen. Vanaf het Michelangeloplein aan de andere kant van de rivier heb je een mooi uitzicht over de stad.

• J
    op 01.09.2017:

Volg een paar series die in Florence spelen, bijv. De Medici op Netflix, volg een paar colleges over de Italiaanse renaissance, over Michelangelo, het doet de stad nog intenser beleven.

• Hans
    op 13.12.2013:

Een aanrader voor een aantal ontspannen dagen.

• Rudy
    op 22.09.2013:

Michelangelo plein, prachtig uitzicht (niet op elke kaart!)

• Zehra
    op 27.07.2013:

Bij een bezoek aan Florence mag absoluut het uistekende restaurant Rivoire niet overgeslagen worden. Dit restaurant is gevestigd in een oude chocolade fabriek en is te vinden recht tegenover Palazzo Vecchio, op de piazza della Signoria.

« 1 2 3 4 5 6 7 8