24 beoordelingen voor Hotel Elios in Taormina Sicilie

6.7
    6.9
    Diana
    op 11.10.2019:

Niet een heel fijn hotel, ik ga hier niet meer heen.

Kamer had geen daglicht en keek uit op een de achterkant rots met een achterdeur die open kon. Helaas werd onderaan de rots gerookt waarschijnlijk door personeel waardoor de kamer achterdeur gesloten moest blijven. Het voelde claustrofobisch. Tevens hadden we mieren op de slaapkamer en in bed.

Bert
    op 06.10.2019:

Prima hotel op een perfecte plek

Goed hotel voor bezichtiging Taormina. Met busje naar strand voor 7 euro incl bedje en parasol. In de avond lekker Taormina bekijken en gapje eten en drinken.

F
    op 20.08.2019:

Een echte stadshotel

Geen zwembad, haal t van de site af!!!!!
    Ook geen extra koffie of thee apparaat

maya
    op 24.04.2019:

Prima Hotel goed ligging even buiten het oude centrum goede services

We verbleven via een upgrade, € 120 bijbetaling, in een ruime kamer met uitzicht over de zee en op de Etna! Schuin tegenover een mooi park met diverse bomensoorten en uitzicht over de kustlijn. Hotel heeft buiten terrassen om te loungen of te ontbijten.

Urszula
    op 30.09.2017:

Zeer schoon,elke dag kamer wordt schoongemaakt het bed word elke dag opgemaakt.

In de badkamer elke dag lagen schone handdoeken.De gastvrouw Rose altijd gezellig niets was haar teveel.Ontbijt zeer lekker.Het hotelletje ligt achter het drukke centrum.Als je naar buiten loopt,loop je recht de hoofdstraat in waar direct de gezellige drukte te vinden is.Maar eenmaal in het hotel op het dakterras is uitzicht op de Etna en eiland.Prachtig.

Anna
    op 08.05.2017:

goede ligging

zeer goede lokalisatie voor uitgaan, ons kamer hat een uitzicht op de muur maar wel op zelfde verdieping was een terras met een prachtig uitzicht, koffie bij ontbijt vreselijk man kan wel tegen betaling een lekkere koffie bestelen. eigenlijk niets bijzonders wel adequaat voor de prijs.

Arina
    op 07.05.2017:

Prima simpel gastvrij

Simpel schoon hotel net buiten het drukke centrum. Schoon netjes en vriendelijk personeel. Ontbijt simpel maar keuze genoeg en wordt aangevuld.

Willem
    op 30.10.2014:

Ligging nabij het centrum maar ik ga er nooit meer heen

Bij aankomst in hotel Elios werden de kamers uitgegeven en begon men met de kamer bestemd voor 2 personen en baby.
    Deze kamer (327) was een riante kamer met babybedje, zithoek en badkamer met ligbad waar in gedoucht moest worden. als de kraan in de badkamer gebruikt werd er uit de toiletpot een rioollucht opsteeg.
    Vervolgens de kamer voor 2 personen, dat betrof een vervangende kamer voor 1 nacht en de volgende dag zou de bagage na de geboekte kamer worden overgebracht door hotelpersoneel. Op de vraag waarom dat zo moest werd geantwoord dat het toilet, op de kamer die geboekt was, defect was en dat de volgende dag gerepareerd zou worden.
    De vervangende kamer had echter het formaat van een flinke bezemkast, zelfs voor een 1- persoonskamer was het heel erg klein.
    Toch had men er twee bedden in weten te plaatsen, wel stonden die met het hoofdeinde aan het voeteneinde van elkaar. De ruimte naast de bedden was zou ruim dat er nauwelijks gelopen kon worden.
    De douche kon allen gebruikt worden als met plaats nam op de toiletpot en dan werd de gehele douche/toiletruimte drijfnat.de handdoeken stonken in deze kamer naar rook.
    Wij hebben direct aangegeven niet akkoord te gaan met deze kamer.
    Van de receptioniste kregen wij te horen dat er geboekt was voor 9 personen te weten 1 x 4 persoonskamer 1x -2 persoonskamer en 1x 2-persoonskamer met kinderbed.
    Ter compensatie kregen tijdelijke “suite” gebruikers een “upgrade” naar een luxere kamer.
    Dat werd een 3- persoonskamer waar ook voor geboekt was door de plaatselijke vertegenwoordiger van de Jong Intra tours
    Ik heb een afschrift gevraagd van die boeking die was echter niet in het hotel aanwezig maar op een andere locatie. Wel werd mij beloofd dat ik een afschrift daarvan zou krijgen.

Tot slot werd de kamer uitgegeven voor 2 volwassenen en 1 kind, daar was een opklapbed bijgezet en het spiraal zodanig doorgezakt dat zelfs een kind van 4 jaar oud bijna op de grond lag.
    Het “balkon” was ongeveer 80 cm x 120 cm groot en bereikbaar door een naar binnen draaiende deur. Om op het “balkon” te komen moest eerst het versleten opklapbed tegen de kast worden aangeschoven alvorens de deur geopend kon worden. Op het “balkon“ waren twee stoelen geplaatst die uitzicht gaven op een muurtje van ongeveer 130cm hoog, als men op de stoelen zat was dat het uitzicht en tegenover de toegangsdeur naar het “balkon” was het uitzicht op een plat dak waar de buitenunits van diverse airco’s waren geplaatst. Van de zee was slechts iets te zien als je op de stoelen ging staan op het “balkon”.
    Ventileren van de kamer was onmogelijk aangezien er behalve de deur naar het “balkon” geen enkele ander mogelijkheid was iets open te zetten.
    De stortbak van het toilet ongeveer 20 minuten tijd nodig om weer gevuld te raken,
    Naast de toegangsdeur van onze kamer 212 op de gang een toilet , na gebruik van dat toilet onze kamer stonk als een open riool.Toen ik op de dag van vertrek naar het beloofd afschrift vroeg wilde de dienstdoende receptionist mij eerst geen afschrift verstrekken en na enig aandringen wel maar begon met het uitgummen van de indeling die met potlood was bijgeschreven.
    Ook probeerde men ons nog onterecht drankjes te laten betalen die niet gebruikt waren uit de koelkast op de kamer.
    Wat ook nog opgemerkt dient te worden is dat de receptionist onze kamer (212) opnieuw met zeezicht wilde verhuren aan een toerist, die kwam na het bezichtigen van de kamer terug en eiste een kamer met zeezicht, want dat uitzicht kon je geen zeezicht noemen.
    Verder was het elke ochtend tussen 05.00 uur en 06.00 uur een luid geschreeuw van de leveranciers en wasserij die met elkaar communiceerden.
    Zo rond 07.00 uur en 07.30 uur was het luid en duidelijk op alle kamers te horen dat het ontbijtservies en de ontbijtzaal werden klaargemaakt .
    op de laatste dag na geen verse broodjes bij het ontbijt gekregen, ze waren minimaal 1 dag oud.
    Op de reservering staat onder “extra informatie”; -Airconditioning ca. 10 euro per dag(2/8 -22/8 bij boeking opgeven).
    Dit lezende betekend dat bij boeken moet opgegeven dat men airconditioning wenst en daar in de periode van 2/8 – 22/8 per dag ca. 10 euro betaald moet worden.
    Toen wij bij de receptie informeerde of wij de airconditioning konden gebruiken werd duidelijk dat daar 10 euro per dag per kamer voor betaald moest worden.
    Gelet op het feit dat de temperatuur tijdens ons verblijf tussen 26 en 32 graden Celsius lag en de kamers niet te waren ventileren, is het mijn inziens een kwalijke zaak dat in de reservering staat dat tussen 2/8 en 22/8 voor airco betaald moet worden en dat dus in de praktijk niet zo is.

« 1 2 3
  • Bert
    op 06.10.2019:

Bezoek Taormina, Etna en strand

• F
    op 20.08.2019:

Koeling is niet standaard! Ook parkeren is kostbaar

• maya
    op 24.04.2019:

Taormina een stad met een rijke cultuur. Eten drinken prijzig maar in de div. zijstraatjes is het goedkoper. In de naburige badplaats Naxos is het leven voor de helft goedkoper, de bus gaat elk kwartier naar Taormina.

• Urszula
    op 30.09.2017:

Taormina, leeft en is super mooi,gezellig wat een heerlijke plek.Heel veel om te zien.Wij gaan zeker nog eens terug.

• Arina
    op 07.05.2017:

Lampje van nachtkastje was stuk. Nieuwe niet op voorraad. Wifi kan beter.

« 1 2 3