17 beoordelingen voor Camping Villaggio Baia Domizia in Baia Domizia Campania

6.9
    6.7
    yvonne
    op 10.08.2011:

erg veel lawaai dag en nacht

niet voor herhaling vatbaar de hele dag lawaai van muziek of werkzaamheden van maaien zagen ? etc.

Natalie
    op 30.08.2010:

een grote puinhoop

Nog nooit zo'n slechte vakantie gehad. In een krakkemikkig oud, vervuild en afgeleefd kippenhok verbleven naast een disco die tot 4 uur 's nachts draaide. En dat met 2 kleine kinderen van 2,5 en 1,5 ! Bijzonder kindvriendelijk maar niet heus ! Personeel verstaat je alleen als je met geld aankomt voor bijv een excursie maar als je met een klacht komt kijken ze of ze water zien branden.

els
    op 24.08.2010:

onvriendelijke camping,lawaaiig,omgeving is smerig

ik heb mijn vakantie in baia domizia na een week beeindigd,omdat het niet aan mijn verwachtingen voldeed.ik moest 60km rijden naar de dichtsbijzijnde supermarkt.heel veel lawaai op de camping(vooral s'nachts)vieze omgeving,overal lagen bergen huisvuil,en onvriendelijk camping personeel.

Stephan
    op 23.07.2010:

Verzorgde camping alleen te druk in het hoogseizoen

Het is een goed verzorgde camping, alles wordt goed bijgehouden.
    In onze mobilhome hadden we een tegoedkaart (borg € 15) aangeschaft van € 15 voor de airco, tarief 0,60 per uur voor een niet al te best functionerende airco.
    Het tegoed wat op de kaart blijft staan, ben je aan het eind van je verblijf kwijt.
    De camping heeft een te dure supermarkt, maar heeft weer wel betaalbare croissants en broodjes.
    Er is een aparte fruitkraam en ijsco winkel (welke qua smaak niet in de buurt komt van ons lekkere ijsjes in Casserta).
    In de buurt van de camping (20 en 28 km) zijn twee zeer grote shoppinghalls te vinden welke beide een grote supermarkt hebben en nog een cappuccino kunt drinken voor € 1 en daarbij nog een glas water krijgt met ijsklonten...dat zijn nog eens goede horecaprijzen.
    Niet te veel kleding meenemen, de prijzen daar in Italie liggen lager dan bij ons.
    Napels is 60 km verder rijden, de vulkaan vesuvius bezocht en zeer de moeite waard gevonden. Parkeren € 2,50 en € 6,50 voor iedereen ouder dan 8 jaar.

Bettina
    op 21.06.2010:

Mooie camping, maar erg ver van gezelilg dorpje of restaurants

Camping was zeer fraai! Caravan piepklein (en wij waren slechts met z'n 2en in een 6persoonscaravan!) en locatie erg ver van gezellige dorpjes en restaurants.

Bettina
    op 26.05.2010:

Mooie camping, maar erg ver van gezelilg dorpje of restaurants

Camping was zeer fraai! Caravan piepklein(en wij waren slechts met z'n 2en in een 6persoonscaravan!) en locatie erg ver van gezellige dorpjes en restaurants. Misschien kwam dit ook doordat nog niet alles open was (of was het omdat een heleboel restaurants failliet waren?) en is er tijdens de zomervakantie meer open in de omgeving.

K
    op 20.09.2007:

Het waren 15 geweldige dagen!!

We(2 volwassenen en 2 kinderen) kwamen aan op een zaterdag en mochten inchecken vanaf 17 uur. Echter wij waren er al om 12 uur maar dat was geen probleem we mochten onze stacaravan gewoon al in!!Na alles uitgepakt te hebben en onze stacaravan en plaats goed bekeken te hebben (mooie ruime plek, hele mooie grote veranda, helemaal geen "last" van de buren, lekker in de schaduw) zijn we de camping gaan verkennen. Sanitair op de camping was eht geweldig schoon en gratis warm water. Verder een mooi vernieuwd zwembad met badmeesters die ook echt oplette. Ongeveer 3 minuten lopen en we zaten op het privestrand van de camping. Mooi smal strand, geen enorme drukte, ooie zonneweide erbij. VErder was er geen tot weinig lawaai op de camping. Kortom: echt perfect en wij gaan hier ZEKER een keer terug.

Roel

Thursday 26-4 Helder/Zonnig
Friday 27-4 Helder/Zonnig
Saturday 28-4 Helder/Zonnig

Reisaanbieders voor Villaggio Baia Domizia

Op deze pagina vind je informatie over Camping Villaggio Baia Domizia in Baia Domizia, Campania.

Vakantiepanel.nl heeft 17 vakantie beoordelingen Villaggio Baia Domizia.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Camping Villaggio Baia Domizia vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Camping Villaggio Baia Domizia scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Villaggio Baia Domizia vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Villaggio Baia Domizia en het actuele weer Baia Domizia. Bekijk hier ook andere Campings Baia Domizia of Campings Campania. Op de pagina van Baia Domizia vind je vakantiebeoordelingen Baia Domizia en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Villaggio Baia Domizia achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Villaggio Baia Domizia!

Reisaanbieders voor Villaggio Baia Domizia

• Wilma
    op 10.01.2013:

Meer winkels en kortere siesta

• Andrew
    op 09.01.2013:

Doe zeker eens 2 keer Napoli aan. Centrum, Vesuvio, Amalfi Caserta e.d. In Napoli wandelen, metro, eten, drinken, winkelen en musea. Heerlijk !

• Expert
    Astrid Kloppenburg
    expert tip
    op 25.08.2011:

Villagio Baia Domizia is een camping voor mensen die van zon en zee houden en die van gezelligheid houden. Het daarbijbehorende geluidsoverlast vindt men geen probleem. Het is niet zo dat je de hele dag in de hela hola zit. Maar 'smorgens en 'smiddags is in het zwembad en aan het strand vaak van alles te doen en je hoeft niet mee te doen. Je kunt je ook terugtrekken bij je caravan. Prima strand , barretje aan zee, banaanrijden, windsurfcursus alles is mogelijk. Verhuur van ligbedden en parasols op privégedeelte.

• Expert
    Astrid Kloppenburg
    expert tip
    op 09.08.2011:

Voor families met kinderen prachtige camping. Veel strand en disco op en naast de camping. In de omgeving niet veel te doen. Wel met de auto op pad voor diverse bezienswaardigheden. Ook Rome goed te doen, per excursie of zelf met de trein.