Lesante Classic Luxury & Spa reviews

Laatst bijgewerkt: 9 oktober 2022

Luxe !

Vorige week samen met mijn moeder in Lesante in Tsivili verbleven. Het hotel is superschoon, vriendelijk personeel, 2x per dag schone handdoeken. Ontbijt is goed, koffie is minder. Wij hadden HP dus maakten ook gebruik ban het diner. Ook dit was goed in orde! De airco op de kamer maakt het wel als een vriezer, maar hier kun je voor kiezen om niet aan te zetten;). Verlichting op het balkon erg fijn. De ligging van het hotel is goed. Wij vonden Zakynthos zelf tegenvallen. Maar dat is maar net wat je gewend bent;-). En wellicht had het ook met het einde vh seizoen te maken.

Laatst bijgewerkt: 3 juli 2022

Top hotel!

Hele fijne ontvangst van Elizabeth van de receptie zeer vriendelijk en professioneel. Overig personeel ook allemaal vriendelijk en behulpzaam. Nette schone kamers. Fijn zwembad met bediening. Drankjes zijn inderdaad wat aan de prijzige kant(frisjes €3,50 cocktail €10,-) Halfpension geboekt. Heerlijk en gevarieerd eten. Wie daar wat over te zeuren heeft zal thuis wel een privé kok hebben Bij het ontbijt zoveel lekkere keuzes dat je bijna niet kunt kiezen. Drank ontbijt wel inbegrepen. Manager restaurant hele fijne man is er dag en nacht en altijd met een vriendelijke lach op zijn gezicht. Ik ben bij vele hotels overal geweest maar dit hotel hoort zeker tot mijn favoriete. Hotel ligt op 5 minuten lopen van het strand en ongeveer 15 minuten naar het stadje. 2 minuutjes lopen naar supermarkt Alex waar alles te krijgen is.

Laatst bijgewerkt: 29 mei 2018

Fantastische vakantie plek!

Echt een aanrader om naar dit hotel te gaan. Geweldig vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie omgeving. Huur een auto om het eiland zelf goed te kunnen bekijken.