Sirocco reviews

3,5
3,5

Laatst bijgewerkt: 27 september 2019

Netjes goed

Wel overboeking 2 nachten bij Dina studio s geslapen Er was nog n stel meer die ook naar een ander hotel moesten. In der loop van de week hoorde we weer dat ze over boeking hadden. HET WERD VERGOED MET DE kluis airco.IK vind dit heel slecht.

Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2019

Een knus en rustig hotel met fijn personeel

Wij hebben 8 dagen overnacht in het Sirocco Hotel en een prettig verblijf gehad. Het personeel is zeer behulpzaam en klantvriendelijk. Sirocco is een rustig hotel waar weinig tot geen kinderen aanwezig zijn. Het is geen groot hotel en daardoor knusser en persoonlijker. Locatie is prima, dichtbij het strand en de strip, waar veel bars en eetgelegenheden te vinden zijn.

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2019

Super!

Prachtige kamer en locatie en vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 3 juli 2018

Een fijn hotel op de goede plek

Vriendelijk personeel! Heel behulpzaam.. toen we aangekomen waren leek het hotel in the middle of noware te ligging. Je zag een weiland en wat bomen. Als je vanaf het hotel rechts de kleine straten in gaat en de twee na het hotel rechts.. ben je in een paar minuutjes al op main street. (Zijn we toevallig achter gekomen). Het strand is ook om de hoek! Als je na beneden gaat voor het strand.. ga dan een stuk na li nks of naar rechts.. daar is het strand iets mooier.. en natuurlijk het hele eiland was prachtig.. via de auto alleessss gezien!! En een boottochtje hoort er ook bij voor de toeristische bezienswaardigheden.