Hellena (Elena) reviews

4,8

Laatst bijgewerkt: 23 september 2019

Een appartement om zeker niet meer terug te gaan

Aan de buitenzijde ziet het er mooi uit. De kamers zijn armoedig met slechte en krakende bedden. Keukentje primitief waar je niets zelf kan koken, hooguit n eitje. Badkamer schandalig, de doucheruimte is zo klein dat je jezelf er niet in kunt wassen, afmeting 50 bij 50 cm. Zoon van de baas doet zelf weinig, wel veel commanderen, zit, rookt. Als je iets afwijkende doet, wordt je direct als een kind gecorrigeerd of de les gelezen. Voorbeeld; handdoek vanaf de kamer op het ligbed aan het zwembad leggen of een duik nemen in het zwembad. Dit mag niet en wordt je meteen ingewreven. Wij hadden ontbijt erbij geboekt. Dit was zeer karig en iedere dag exact hetzelfde. Jam, Nutella en honing wordt in een eierdopje gedaan middels een theelepeltje die een maal door een grote pot is gehaald en in het eierdopje is gezet. Ik nam als extra twee gebakken eitjes en kreeg twee heel kleine gebakken stukjes, prijs € 2,50, werkelijk schandalig. Ik zei daar wat van tegen de zoon en deze antwoordde; thats business, Zeker dat is zeker zaken doen!! Kortom een plek om nooit meer terug te keren.

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2019

Gezellig

Personeel is heel erg gastvrij en vriendelijk. Rustige omgeving. Appartement was schoon.

Laatst bijgewerkt: 10 juli 2019

in een woord geweldig

wij waren hier voor de 11e keer bij de meest gast vrije familie,heerlijk appartement,fantastiche keuken,heerlijke sfeer, volgend jaar 2020 gaan we voor de 12e keer, als de regering het toelaat,want die korten op alles,en het moet betaal baar blijven ook met een aow tje

Laatst bijgewerkt: 30 september 2017

Leuk appartement

Heb het 11dagen naar mijn zin gehad. De eigenaar is een leuke spontane man

Laatst bijgewerkt: 30 augustus 2017

leuke studio, mooie ligging

Helena is een mooi complex met ong 12 studio's. Studio's zijn ruim. Douches daarentegen erg klein en sober. Zeer klantvriendelijk en behulpzaam personeel. Accommodatie ligt op loopafstand van strand en boulevard,. Agios Sostis is mooie uitvalsbasis om eiland verder te ontdekken