7 beoordelingen voor Appartement Anastasia in Kamari Santorini

6.6
    6.3
    H.
    op 23.09.2014:

Deze mensen hebben ons nogal in de steek gelaten.

Doordat onze dochter voortijdig moest bevallen van een overleden kindje moesten mijn man en ik eerder terug naar Nederland vanaf Naxos. Ons volgende adres zou Santorini zijn. Mijn man en ik zijn na deze bevalling alsnog naar Santorini gegaan. Op Naxos hadden wij de hostess geinformeerd over ons vertrek en haar verteld dat wij een nacht later in ons hotel op Santorini zouden arriveren.
    Toen wij daar doodvermoeid aankwamen zeiden zowel de baas als de manager dat het hotel overboekt was maar, aan hun reactie kon ik zien dat ze nogal schrokken. Ze wisten er dus van. Er werd ons vervolgens een app.m. complex aangeboden met vergane glorie. verwaarloosde tuinen, oude stoelen kris kras rond het zwembad en geen bewoner te bekennen. Nee dus ! Vervolgens gaf de baas de manager de opdracht ons naar een kamer in de kelder van het hotel te brengen, klein,donker, niet om aan te zien. De badkamer was op de gang, vuil, er hing een grote vuile handdoek en er lag een dode salamander op de vloer. Ik ben woedend geworden en heb gezegd dat ik de mooie kamer wilde die we hadden geboekt en waarvoor was betaald. We werden gesust met een drankje en ik heb gevraagd of ze de hostess van Holland Internationaal wilden bellen. Veel heen en weer gepraat, de hotelbaas was woedend.Hij ontkende dat hij met zijn volle verstand de kamer aan iemand anders had gegeven maar, Volgens de hostess was er vanuit het hoofkantoor van H.Intern. een mail naar het hotel gegaan om te melden dat wij een dag later zouden komen. Ook is de hostess een dag ervoor naar het hotel gegaan om dit te melden. Uiteindelijk hadden wij s'middags om vier uur een vervangend hotel waar de manager van het hotel voor heeft gezorgd via een vrouw die hij kende. Het hotel "Andreas" was niet van jullie organisatie.We hebben het er goed gehad. Neemt niet weg dat dit hele circus niet nodig was geweest. De omgang met mensen vanuit dit hotel krijgt van ons een koude douche !

Rob
    op 04.10.2013:

Redelijk appartement

Lekker zwembad.
    10 minuten lopen naar strand en boulevard.

Jacqueline
    op 10.01.2013:

Gezellig appartementen complex zeer vriendelijk personeel

Anastasia is rustig gelegen ligt wat verder van het centrum
    Personeel is erg vriendelijk.

Kamers zijn aan de krappe kant.
    Bedden zijn erg hard.

Jacqueline
    op 08.07.2012:

zeer vriendelijk personeel

gezellig en rustig gelegen mooie tuin en zwembad uitstekende poolbar

Sabine
    op 21.08.2011:

rustige omgeving, aardig personeel, leuke accomodatie, goede kamer

Helaas had ik geen zicht op zee maar wel een mooie blik op de bergen en steden die aan de andere kant van het eiland waren, dus dat was ok,
    balkon klein maar goed om s' avonds even bij te komen.

Kitchenette had te weinig kookpannen (bv om een ei te bakken) en ik wist niet dat ik zelf een theedoek en spons had mee moeten nemen.

Aardige eigenaar: Ik kon hun internet gebruiken. Via de eigenaar kon ik zonder probleem een goede goedkope auto regelen inkl. volledige verzekering 250 € 6 dagen die gebracht werd en ook weer opgehaald werd. Al met al een verzorgde vakantie in een hotel waar ik wist wat mij te wachten stond en wat ik ook kreeg,

Kamari is een goede uitvalsbasis voor de rondtrekvakantie.

Houkje
    op 19.08.2011:

appartementen/hotel met zwembad

het appartement viel ons tegen, gedateerd en wel heel weinig zaken als bestek en glazen (2 glazen).
    Dit deel moet nodig opgeknapt.
    Onder zit je niet erg gezellig.
    Zwembad is prima, eigenaar heel vriendelijk.
    Afstand tot boulevard is vrij groot en langs nogal gevaarlijke wegen.
    Van onze 4 accommodaties op de Cycladen was dit de minste.

@nke
    op 10.06.2011:

buiten en binnenkant hotel keurig, vriendelijk personeel

Alleen op een 2-persoonskamer dus ruimte genoeg. Erg kleine maar schone badkamer. Vriendelijk, behulpzaam personeel. afstand strand/centrum 500 meter en goed te doen. Alles netjes in de verf en tuin goed onderhouden.

Faciliteiten van Anastasia

• Aan/nabij het strand

Anastasia is geschikt voor *

• Fietsen obv 1 beoordeling
  • Natuur obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Kamari

Tuesday 12-11 Bewolkt
Monday 18-11 Regenbui

Contactinformatie van Anastasia

Achilleos Str. Kamari 847 00 Kamari, Griekenland
T +30 22860 31847 F +30 22860 33282 I E info@anastasiahotel.gr

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Anastasia in Kamari, Santorini.

Vakantiepanel.nl heeft 7 vakantie beoordelingen Anastasia.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Anastasia vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Anastasia scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Anastasia vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Anastasia en het actuele weer Kamari. Bekijk hier ook andere Appartements Kamari of Appartements Santorini. Op de pagina van Kamari vind je vakantiebeoordelingen Kamari en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Anastasia achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Anastasia!

• H.
    op 23.09.2014:

geen !

• Jacqueline
    op 10.01.2013:

Vraag een kamer aan de tuinzijde

• Jacqueline
    op 08.07.2012:

neem een waterkoker mee om koffie te zetten keukeninventaris is zeer minimaal