Hydrele Beach Hotel & Village reviews

Laatst bijgewerkt: 9 juni 2022

Fijn park

Fijn park met heerlijk eten. Elke dag een specialiteit. Enig minpuntje is de zeer klein douche

Laatst bijgewerkt: 29 juli 2019

Gastvrij, verwelkomend.

Het hotel biedt ook eigen, gratis, activiteiten aan in de openbare ruimtes. Zo hebben ze een uitgebreid assortiment voor kinderen en activiteiten overdag voor alle leeftijden. Daarnaast hebben ze ook geregeld avond activiteiten zoals een griekse avond wat erg leuk en gezellig is om bij te wonen.

Laatst bijgewerkt: 22 juni 2019

min punt erg dicht bij vliegveld schoon en netjes

Laatst bijgewerkt: 16 juni 2019

Kleinschalig rustig hotel

Rustig hotel met vriendelijk personeel. Genoeg ligbedden aan het zwembad en tegen een borg gebruik van badhanddoeken. Kamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken maar zijn wel netjes en schoon. Elke dag schone handdoeken gekregen en ons kleine keukentje (2 kamer appartement) had ook servies en pannen. Animatie is elke dag aanwezig, niet storend en maken gezellig een praatje. Het eten is elke dag anders. Standaard wel brood met saladebuffet en warme gerechten elke dag wisselend. Voor vegetariërs is er ook genoeg keuze. Drinken is zelf te tappen inclusief water. Begin juni waren er genoeg bedjes te krijgen aan het strand. Op de site staat dat dit tegen betaling is (en het bord op het strand meldt dit ook) maar wij hebben nooit hoeven betalen.

Laatst bijgewerkt: 14 juni 2019

Fijne accommodatie op een toplocatie

Prima kamer, vriendelijk personeel, rustige lokatie, op een half uurtje lopen van het gezellige Pythagorion. Uitgebreid buffet, vers en afwisselend. Kortom we komen hier zeker terug!

Laatst bijgewerkt: 24 september 2018

Prima locatie met uiterst vriendelijk personeel

Gezellig hotel met voor ieder wat wils.Een groot zwembad en elders nog een kllein zwembad. Een bar bij het strand waar zelfs cocktails verkrijgbaar waren. Ook prettig om een huurauto van het hotel zonder poespas als extra verzekeringen bij de receptie te kunnen huren.

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2018

Schoon,goede maaltijden en vriendelijke mensen

Schoon hotel,goed eten,vriendelijk personeel. Alleen klein strand waar je hutje mutje ligt. Je kan elders een bedje huren in de buurt maar dan vervalt toch een beetje de all-inclusive formule. Dus de prijs voor dit hotel is iets te hoog

Laatst bijgewerkt: 30 mei 2018

prima en gezellig hotel

Ligt pal naast de landingsbaan van Samos, maar daar hebben we nauwelijks last van gehad. Minder geschikt voor kinderen vanaf peuterleeftijd.