Arion reviews

Laatst bijgewerkt: 22 augustus 2022

Ligging is prachtig

Complex is redelijk verouderd. Aangezien het op een heuvel ligt alleen toegankelijk als je redelijk tot goed ter been bent.

Laatst bijgewerkt: 21 augustus 2020

Heel fijn hotel met het comfort gevoel

Goede kamers met balkon met het prachtige uitzicht richting zee. Lekker eten naar keuze. Het wordt opgeschept. Het personeel is heel vriendelijk. Het was niet druk aan het zwembad. Het stadje Kokkari ligt op 10-15 minuten loopafstand. Het is een rustig gelegen hotel.

Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2019

Gastvrij, servicegericht, geweldig gelegen, hooggefaciliteerd

Arion blijkt telkens weer een hotel naar ons hart: alles verdient er een 8, 9 of 10. En wat ook zo heerlijk is: er is geen enkele vorm van geregisseerd entertainment of andere herrie. Superieur hotel!

Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2019

Fantastiche ligging, beste plek to be op Samos

Heel fijn hotel rustig en vooral heel mooi gelegen boven het pittoreske meest gezellige dorpje van Samos, Kokkari. Zeer uitgebreid ontbijt en diner. Kamers superschoon en heel vriendelijk personeel. Hier vind je ‘s- morgensvroeg geen met handdoeken ‘gereserveerde’ bedden bij het zwembad (voor menigeen een bron van irritatie)

Laatst bijgewerkt: 15 juli 2019

Gewoon goed

Goed hotel. Komen er al jaren. Vooral de ligging van het hotel en de vriendelijkheid van het personeel (althans van de meerderheid) en vanwege het eiland Samos spreken ons het meeste aan

Laatst bijgewerkt: 29 juni 2019

Gewoon super!

Goed eten, van vis vlees Grieks. Altijd vers . Super schoon alles en vriendelijke mensen.

Laatst bijgewerkt: 10 september 2017

mooie ligging,schoon hotel ,aardig personeel

wij zijn een weekje geweest .elke ag glopen naar strand .je kan ook met busje.na een week heb je het ook gezien.Dag met auto getour over eiland naar paar dorpjes en Pythagorion.Kokarri erg relaxed .Leuke restaurantjes.

Laatst bijgewerkt: 1 september 2017

Een heerlijk hotel wat ik zeker zou aanbevelen bij anderen

Het is een hotel met zeer vriendelijk personeel en wij hebben er met plezier 10 dagen doorgebracht

‘s avonds aan het diner
Nette appartementen met veel groen
Eetzaal
Tjonge, wat een keus!