Semiramis City reviews

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2022

Prima hotel met heerlijk ontbijt

Vloer kamer was beschadigd door water vanuit de badkamer. WiFi was slecht, tv Grieks plus BBC. Verder hebben we genoten en werden prima verzorgd door zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!!

Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2022

Vriendelijk personeel, centrale ligging

We werden heel vriendelijk ontvangen en geholpen met het verkrijgen van een huurauto. Ze hadden goede tips voor de omgeving. De kamer was erg mooi, we hebben de suite gekregen.

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2022

Fijn hotel met uitstekende ligging

Een prima hotel met zeer vriendelijk personeel. Ligging ten opzicht van strand en levendigheid is helemaal prima.

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2022

Mooi hotel met een goede ligging!

Uitgebreid ontbijt buffet en een mooie kamer. Personeel was heel vriendelijk en de bar met drankjes had een goede service. Badkamer was wat aan de kleine kant en de douche was erg laag. Ruim balkon met stoeltjes en een tafeltje!

Laatst bijgewerkt: 28 juli 2022

Rustig, vriendelijk en mooi hotel

Het hotel ligt perfect voor alles, strand, oude stad en nieuwe stad op loopafstand. Daarnaast is het personeel zeer vriendelijk en ten alle tijden bereikbaar, ook zijn ze bereid je met alles te helpen. Het eten is prima ennvrij standaard voor hotel begrippen, niet perfect maar je komt niets tekort.

Laatst bijgewerkt: 6 juli 2022

Fijn hotel

Prima hotel goede hygiëne en prima eten en personeel heel vriendelijk. Wel een heel klein zwembad, maar de ligging van de kust is voortreffelijk. Kortom een hele fijne vakantie gehad in Semiramis.

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2022

Netjes, vriendelijk,top bedden,gehorig.

Mooi hotel dichtbij zee, ligging is stijl omhoog dus goed te been zijn is nodig! Personeel is zo vriendelijk, fantastisch gewoon. Niks is te veel. Kamers zijn niet groot en vooral badkamer is wat klein en onpraktisch.

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2019

Het is een prima hotel welke de laatste jaren gerenoveerd is toch zijn er een paar minpuntjes De badkamers in het oude deel van het hotel zijn klein Het hotel ligtop een helling dus je moet redelijk goed ter been zij

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2019

Gunstig gelegen hip hotel

Op een gunstig gelegen punt en op loopafstand van het gezellige centrum. Ontbijt is goed. Kamer is nethes alleen de badkamer bij onze kamer was heel klein. Uit de deur was een uitsparing gehaald anders ging hij niet open!

Laatst bijgewerkt: 12 september 2019

netjes en vriendelijk

mooie centrale ligging op loopafstand van het strand ,de haven en de oude stad

Uitzicht vanaf ons balkom