Atlantica Aegean Blue reviews

Mw. M. Van Riele
Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2022

Laatst bijgewerkt: 5 mei 2022

Geweldige accomodatie

Wij hebben echt genoten van onze week op Atlantica Aegean Blue. Geweldig mooi resort, heel vriendelijk en behulpzame medewerkers, lekker eten en mooie zwembaden. Echt een aanrader!

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2019

Boven verwachting, op en top vakantie vieren.

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad bij Atlantica Aegan Blue. Wij zijn een jong stel van begin 30 met een 1-jarige. De vriendelijkheid van het personeel en de all inclusive formule waren boven verwachting. Er is in de omgeving weinig te beleven maar dat zorgt ervoor dat je op en top van het resort kunt genieten. Enige aandachtspunt wat ons betreft is dat de schoonmakers meer tijd zouden moeten krijgen voor het uitgebreid schoonmaken van de kamers. De nieuwe badkamer had al aardig wat kalk en onder de meubels kon niet uitgebreid gestoft worden. Jammer als dit ervoor zou zorgen dat de pas gerenoveerde kamers minder nieuw en exclusief aanvoelen.

Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2019

Geweldig park, echt een aanrader!

We hebben een heerlijke vakantie gehad met ons gezin. Het personeel is ontzettend vriendelijk, de zwembaden en het waterpark super voor jong en oud. Restaurant wel wat massaal (hoogseizoen plaats voor 1300 gasten), maar dat is nu eenmaal zo. De drie a la carte restaurants waar je incidenteel mag dineren zijn daarentegen heel relaxed en heel gastvrij. Vanuit het park neem je zo (via lage rotsblokken) een duik in de zee. Wil je iets rustiger liggen en niet bij het drukke zwembad, kies dan voor de relax pool met poolbar en uitzicht over zee. Hier staan ook voldoende bedjes en is veel schaduw te vinden op het gras door de bomen die er staan. Persoonlijk vond ik de kamers aan de krappe kant, weinig privacy. Er is alleen een houten schuifdeur, maar zoals je ziet op de foto's is deze deur niet tot aan het plafond.