Christina's Garden reviews

Laatst bijgewerkt: 8 juni 2023

Prima appartement in verzorgd complex

We logeerden in een prima appartement (helaas geen horren en veel muggen) waarvan de badkamer een upgrade kon gebruiken. Kleine douche, slechte verlichting, gladde vloeren als t nat is. Te kort douchegordijn. Er wordt prima schoongemaakt! Uitgebreid ontbijt. Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Vader is erg dol op complimentjes, maar je kunt m ook prima een beetje negeren. Eten is prima, niet mee gedaan aan de Griekse avond. Je loopt zo naar t strand en er is voldoende diversiteit aan restaurantjes in de omgeving. De tuin wordt perfect onderhouden. En volgens mij waren ze al bezig met onderhoud aan andere appartementen, dus neem aan dat "de onze" ook gedaan wordt. Je kunt met zo'n treintje makkelijk naar Petra en Molyvos.

Mw. S. Baruch
Laatst bijgewerkt: 20 juli 2022

Wij hebben het super gehad hier...een leuke happy familie die het complex runnen..super aardig en uitstekende huisjes en schoonmaak is top..

Laatst bijgewerkt: 21 september 2019

Prima app. Maar zeer onvriendelijke familie.

Als je er niet eet en geld uitgeeft is de familie zeer onvriendelijk en negeert je gewoon. Bij aankomst een zeer dwingende preek van 20 min. met harde stem van de eigenaar. Bbq night waardeloos , 3 dansers met keiharde muziek uit een luidspreker en de vuurdans met theelichtjes!! Het bbq eten in een soort kantine met tl buizen , wat er in sneltreintempo doorgeduwd werd. Om maar snel drankjes te kunnen verkopen. Wij hadden zeer slechte matrassen de veren voelde je erdoor. Wij zijn al vaker in Griekenland geweest maar nog nooit zo slecht en onbeschoft behandeld door de eigenaren. Zeer zeker geen aanrader! Jammer want het app.complex en tuin zijn mooi.

Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2019

fijn familie hotel, rustig

Anaxos is een rustige plaats; geen kroegen of discotheken appartementen zeer schoon elke dag wordt er schoongemaakt. om de dag schoon beddengoed en badhanddoeken. familie doet er alles aan om het je naar de zin te maken. en horen het graag als er iets te verbeteren valt.

Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2019

Heel mooi apartement,

Heel mooi apartementen , het is als een park aangelegd. Op loopafstand van het strand. Heerlijk zwembad met genoeg ligbedden Schoon en netjes. Daar wordt heel hard voor gewerkt door het personeel. De eigenaar laat zich soms wat kennen, maar heeft gewoon hart voor de zaak. Niet te veel aandacht aan hem besteden. Verder doen ze alles voor hun gasten De bedden zijn wat aan de harde kant, maar dat is vaak zo in het buitenland. Keuken is er voor de basisbehoeften, koken lukt niet echt.

Heerlijk apartement met uitzicht op zee