Cactus Village reviews

Laatst bijgewerkt: 22 augustus 2019

leukhotel, mooi zeezicht mooie omgeving

airco traag, bed kappot niet stevig , ver lopen van de eetzaal

Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2019

Rustig, netjes, goed eten, lekker drinken, mooie ligging

Een prachtig hotel, gelegen aan de overkant van de weg bij het strand. Bedjes bij hef zwembad helaas snel bezet, maar voor de rest niks te klagen. Vriendelijk personeel, mooie kamers, lekker gegeten. Voelt absoluut niet als een hotel, maar wel met de faciliteiten. Zeker een aanrader!

Laatst bijgewerkt: 13 juni 2019

Mooi en gezellig hotel, mooie zwembaden en een strand

Super leuk hotel! Vriendelijk personeel! Veel keus bij het buffet van all inclusive. Wel veel hetzelfde. Het leuke is als je all inclusive hebt ook 1x in het Italiaanse restaurant mag gaan eten. Dit moet je wel reserveren. Ook hebben ze een heel leuk animatieteam. De mensen van het animatieteam komen uit verschillende landen. Nederland, Duitsland, Italië, Griekenland. Elke avond zetten ze een andere programma neer. Heel leuk! Ook aan de overkant van de weg bij het strand zit een bar van de all inclusive wat bij het hotel hoort. Hier kan je drinken halen als je op het strand ligt. Super handig!

Laatst bijgewerkt: 2 juni 2019

heel goed hotel

oude gedeelte is wat oud maar niet minder gezellig

Laatst bijgewerkt: 10 mei 2018

Super! Zeer gastvrij.

All inclusief is zeer uitgebreid. Zeer schone kamers en iedereen is vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 31 oktober 2017

Mooi gezellig hotel. Zeker een aanrader.

De accommodatie was top, alleen de mail met de vraag over de gewenste voorkeur voor kamer was niet bij de accommodatie aangekomen en/of helemaal niet gelezen. De voorkeur waas dus niet bekend en we kregen daardoor een heel andere kamer dan we als voorkeur aangegeven hadden. De kamer die we toegewezen kregen had uitzicht op bouwwerkzaamheden. Dus zeker niet fraai te noemen. Bij de receptie om een ander kamer gevraagd naar hen attent gemaakt te hebben op de mail waarin wij onze voorkeur aangegeven hebben. Zij waren zeker niet onder de indruk en gaven ons toen een kamer in de kelder zonder balkon en al helemaal geen raam! Toen lieten wij de mail zien die wij van jullie ontvangen hadden, maar uiteraard konden zij geen Nederlands lezen. Uiteindelijk kregen we de kamer van onze keuze met uitzicht op zwembad en de zee! Dit was eigenlijk alleen ons negatieve ervaring met de receptie. Het eiland Kreta is heel anders dan Kos. Minder groen en we misten een gezellig centrum. Stalis is een lange winkelstraat. Strand en zee is prima met leuke restaurantjes. Die voor deze periode van het jaar erg rustig waren of al gesloten waren. Dit was voor ons niet zo,n punt omdat op de accommodatie het aan niets ontbrak.

Laatst bijgewerkt: 11 juli 2017

Gezellig vakantie dorpje

Heel leuk complex.Nette kamer. Alleen jammer dat het heel l erg gericht is op Duitsers.