Aquila Porto Rethymno reviews

Laatst bijgewerkt: 15 juni 2023

De badkamer is gerelateerd, een inloopdouche gewenst

Hr. J.A.L. Fievez
Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2022

Mooi luxe hotel

Mooi en schoon hotel, erg vriendelijk personeel

Hr. A. Bochane
Laatst bijgewerkt: 12 november 2021

Hr. W. van der Velde
Laatst bijgewerkt: 12 november 2021

We zijn al vele keren naar dit hotel geweest. Super hotel lieve mensen in de bediening en iedereen die daar werkt. Steekt de weg over en je zit op het strand. Dicht bij Het oude centrum. Echt een aanbeveling.

Laatst bijgewerkt: 12 september 2019

In 1 woord geweldig

Wat een heerlijk hotel, wij verbleven voor 11 dagen in het hotel, all inclusief, en waren van plan om dit af te wisselen met lekker uiteten in het stadje maar het eten is zo lekker dat we dit maar 1 keer hebben gedaan, en wat is het personeel vriendelijk het is thuiskomen. We komen er zeker nog een keer terug.

Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2019

fantastiesch

in een woord fantastisch fantastisch prachtig geweldig

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2019

mooi hotel met een prachtig mooi uitzicht op zee

alles klopte met deze hotel nette mooie hotel een goede ligging overal dichtbij op loopafstand.ruime nette kamers schoon en netjes.wij hadden kamer 615 prachtige uitzicht op zee met ruime balkon.goede uitgebreide ontbijt buffet met vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 29 juli 2019

Uitstekend Hotel een aanrader

Zeer goed hotel zeker een dikke negen. Uitermate vriendelijk personeel en je voelt je echt thuis. Uitstekend ontbijt en de service op het strand was een aangename verrassing. Zeer gunstig gelegen t.o.v. het oude centrum. Een paar minuten lopen en je zit al bij de cocktailbars en restaurants aan de boulevard. Wij hopen snel weer terug te komen. Een tip mijdt juli en augustus. Te warm en dan zijn de uitstaphes minder aangenaam.

Laatst bijgewerkt: 9 juli 2019

fijn hotel

fijn hotel met mooie ligging ten opzichte van strand en stad

Laatst bijgewerkt: 3 juli 2019

een prima hotel met geweldig vriendelijk personeel

alleen op het strand moet je € 9,= betalen en dat staat niet in de reisgids en dat is nog nooit geweest en wij komen hier al 14 jaar