Dessole Malia Beach reviews

Laatst bijgewerkt: 5 juni 2023

Matige locatie

Laatst bijgewerkt: 25 mei 2023

Heerlijk

Gedateerd maar wel heel schoon.

Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2022

Heerlijk ontspannend

Heerlijke week gehad, fijn all-inn, zelfs op het strand. Animatie was voor ons iets teveel aanwezig, maar al met al top vakantie gehad. Kamers mogen wel een update hebben, maar alles netjes schoon.

Hr. L. van de Voort
Laatst bijgewerkt: 21 september 2022

Prachtige locatie en accommodatie

Hotel ligt perfect, vanuit terras/zwembad loop je zo naar het strand. Goed gevarieerd eten. Vriendelijk personeel en prima animatie. Kamers gedateerd maar netjes en schoon. Hier en daar zou wat renovatie wel mogen. Top vakantie gehad met z’n 6-sen.

Laatst bijgewerkt: 1 juli 2022

Mooie ligging direct aan zee

Vriendelijk personeel, heel schoon. Ontbijt is goed. Buffetten bij lunch en diner redelijk, met soms uitschieter naar beneden. Vooral vleesgerechten kwalitatief minder.. Je moet wel goed ter been zijn: veel trappen en geen lift.

Laatst bijgewerkt: 26 juni 2022

Fijn hotel, goede ligging, kwaliteit eten en drinken zeer slecht.

Fijn hotel, goede ligging, fijne kamers, vriendelijk personeel, eten en drinken van zeer slechte kwaliteit.

Laatst bijgewerkt: 25 juni 2022

Leuk voor een week!

Wat ons erg tegen stond - en wij hadden dit graag van tevoren geweten - was het feit dat het animatieteam elke dag behoorlijk lang bij een keiharde disco-dreun allerlei dansjes etc. deden, waar bij niemand aan mee deed. Wel was overal rond het hotel, in onze kamer en op het strand deze verschrikkelijke "muziek" te horen. Wij zijn regelmatig om die reden het hotel ontvlucht... nergens rust!! De variëteit van het eten was matig; de kwaliteit vonden wij benden peil.

Laatst bijgewerkt: 22 juni 2022

leuk maar verouderd hotel, personeel wel vriendelijk, eten matig

Te duur in verhouding. Eetzaal ongezellig en het restaurant waar je 1 keer gratis kunt gaan eten is echt ronduit slecht en super ongezellig. Er staan een paar tafels en stoelen in en dat is het. Ze zouden dit zo makkelijk kunnen oplossen. Gemiste kans voor de eigenaar

Laatst bijgewerkt: 22 juni 2022

Kamers zijn gedateerd, park is prima onderhouden, eten is zeer matig van kwaliteit.

Kamers zijn oud en aan een update toe al is er wel alles aanwezig. Bedden zijn zeer hard en van matige kwaliteit. ontbijt buffet was prima, maar het warme eten was van zeer matige kwaliteit en vaak koud. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam vooral achter de bar. Daarnaast waren de meeste faciliteiten gratis te gebruiken ( na reservering en borg).

Laatst bijgewerkt: 9 juni 2022

Ligging perfect

Mooie ligging, prijs kwaliteit was oke. Bedden waren echt slecht rugklachten van gekregen. En handdoek service ook slecht. 2 handdoeken per persoon en om de 3 dagen wissel. Dus niet elke dag kunnen douchen met een schone handdoek