Porto Greco Village Beach reviews

Laatst bijgewerkt: 1 november 2023

Het was geweldig!

Het hotel is super gelegen. Vlakbij Starbeach. De bar Scorpio hoort bij het hotel. Een perfecte locatie voor een lekkere cocktail.

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2023

Prima vakantie gehad

Alles was fijn geregeld

Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2023

Prima hotel, centraal gelegen in Chersonissos

Net hotel, heerlijke bedden, qua maaltijden véél keuze echter lauw wat warm hoort te zijn. Strandjes voor hotel stelt niet zoveel voor en voor de ligbedjes daar moet je flink betalen. Zwembad niet verwarmd, bedjes veelal bezet en ook bezet gehouden. Rustig hotel géén animatie maar dat vonden wij niet zo erg.

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2023

Zeer slechte BEDDEN, maar verder alles 4 sterren waardig

Leuke hotel lekker eten, all incl perfect, je mist wel de luxe vissen zoals zalm en kreeften en garnalen. Bar, je beraald je blauw aan import alcohol.

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2023

Not recommend

When we came we have got ugly room in old part of the hotel (other side of the street) and after asking personel changed it (it was already much better but still not nice) bathroom was really small so we could even not move there. Food was very bad, every day the same shit. Swimming pool part was very nice, clean and comfortable. Personel nice. I would say it was 2 or 3 stars hotel instead of 4

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2023

Hotel niet de moeite waard

Hotel is geen aanrader, oud en gedateerd.

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2023

Porto Greco Village is echt een aanrader

Heerlijk genoten. Echt een fijne vakantie gehad. Ondanks wat defectjes die zeer goed werden opgelost.

Rödel
Laatst bijgewerkt: 2 oktober 2023

Hoge verwachtingen, maar viel flink tegen

Hoewel de beschrijving en de foto's veel positiefs doen vermoeden viel ons dit hotel erg tegen. Receptie - Uitleg van de receptie was zwaar onder maat. Wij zijn een aantal keren naar de receptie gegaan om dingen zelf maar op te vragen, want de standaard uitleg is minimaal. - Het complex is vrij groot, je krijgt geen plattegrond. Het was echt even zoeken waar en wat je kon eten/drinken. - Aangezien mijn vriend ziek was hebben wij bij de receptie aangegeven dat wij geen housekeeping nodig hadden die dag. Dit moest ik zelf maar even met de schoonmaakster die ergens in het gebouw dat wij zaten, overleggen. Dit ging met handen en voeten, want er werd geen Engels (of Duits) gesproken. Deze mevrouw heeft wel haar best gedaan en ons voorzien van schone handdoeken Comfort - Amper ligbedden bij de zwembaden. De bedden die er staan, stonden vrijwel allemaal in de schaduw - Ligbedden vanaf 08:30 uur in de ochtend allemaal al bezet, ook al is het verboden om de bedden met je handdoeken te 'reserveren' - Douche is erg klein (1 m2) en beschikte niet over een douchegordijn of glazen wand. Er kwam op onze een na laatste dag een douchegordijn in de kamer. Andere stellen op onze gang hadden hetzelfde. Gehele badkamer was telkens nat na voorzichtig douchen. Hygiëne - Kijk niet onder het bed, hier ligt een laag stof alsof er al een jaar niet meer is stof gezogen. - Schoonmaak gaat volgens de oppervlakte reinigingsmethode. Echt schoonmaken kennen ze niet. Stranden - De stranden die op de foto's zijn afgebeeld horen niet bij het hotel. Alleen strand 4 met grote keien is gratis toegankelijk. Hier staan een aantal aftanse strandbedjes. Als je de zee in wilt lopen moet je opletten dat je je enkels niet breekt. - Op de betaalde stranden is geen plek om je handdoek neer te leggen, je moet hier een bedje huren (2 bedjes € 25,50 per dag). Je krijgt dan wel een handdoek en twee flesjes water erbij. - Je bent een sardientje in blik als je op het strand ligt, er zit nauwelijks ruimte tussen de strandbedjes. Eten & drinken - Bij het buffet werd slecht aangegeven wat er werd geserveerd - Weinig variatie in het eten - Cocktails zitten bij de prijs inbegrepen, maar het glazuur springt van je tanden. Qua drank wordt goedkope alcohol gebruikt die écht niet lekker is. Ook de betaalde cocktails bij de beach club waren niet lekker. Voor het geld wat je daarvoor betaald zou je toch anders verwachten. Overig - In de periode dat wij er waren, waren er ook veel Russen etc. op vakantie. Dit is duidelijk te merken bij het buffet. Borden vol met eten opscheppen en de helft laten staan en voordringen bij het buffet. Pluspunten + Veel verschillende soorten brood bij het ontbijt + Service op het strand wat goed + Vriendelijke schoonmaaksters + Kartbaan en midgetgolf in de buurt + Strip met leuke tentjes op goede loopafstand Overige tips: Boek geen transfer. Je kunt beter iets meer betalen voor een taxi. Dit haal je er aan comfort en reistijd zeker uit.

van Burgh
Laatst bijgewerkt: 30 september 2023

Groot

Het hotel bestaat uit verschillende gebouwen, maar heeft maar een paar kleine zwembaden en veel te weinig ligbedden. De ruimte om te eten en te drinken is ook te klein voor al die mensen. Het eten is ook matig.

Laatst bijgewerkt: 17 september 2023

Ligging was goed maar omtrent communicatie omtrent wat er allemaal bij jouw arrangement hoort en welke horeca gelegenheden in de buurt is er nog veel te verbeteren. Tevens als je boekt met balkon via prijsvrij krijg je daar de info het is balkon of terras. Hebben de eerste kamer geweigert omdat men de douchkop moest vasthouden geen mogelijkheid om op te hangen. Onderhoud dringend nodig. Tweede kamer was beter maar het gebouw lag direkt naast de vuilnis containers. Dus af en toe last van stank. N

Uitzicht vanuit het buiten restaurant