22 beoordelingen voor Appartement Chryssida in Agia Marina Kreta

8.7
    Maarten
    op 04.10.2019:

Rustig, Prachtige tuin, onhygiënisch

Ik ben samen met mijn vriendin negen dagen bij Chryssida verbleven. We verbleven op de bovenverdieping van een van de huisjes. Deze liggen bovenop een heuvel waardoor je 's avonds niet veel meer hoort dan het geluid van de krekels. Daarbij is het uitzicht vanuit de tuin prachtig, daar het de zee overziet. Een nadeel van de locatie is dat je eigenlijk wel echt een scooter of auto nodig hebt om comfortabel de deur uit te kunnen gaan. Het is niet de wandeltocht naar beneden (die ongeveer 15min duurt), maar de steile klim naar boven die vervelend kan zijn. Voor ouderen en mensen die slecht ter been zijn is deze wandeling niet aan te raden, zeker met een hoge temperatuur. Voor een simpele boodschap kan de afstand tot de grote weg ook behoorlijk irritant zijn. Met een auto is Chryssida echter een erg goede uitvalsbasis voor dagjes uit. Zo zijn Chania, grote supermarkten (o.a. een Lidl), de snelweg en de bergen makkelijk te bereiken
    De tuin en het zwembad zijn echt prachtig. Het is heerlijk om een hele dag aan het zwembad te liggen. De tuin staat vol met mooie planten en er zijn ligbedden beschikbaar.
    Wanneer ik aan de kamers terugdenk dan wordt het echter wat minder positief. Onze kamer was verouderd en sfeerloos, maar daar stoorden wij ons niet eens zo aan. Bezwaarlijker was dat de ruimte ontzettend vies was. De bedden waren enorm stoffig (ik heb met mijn huisstofmijt allergie de hele week lopen niesen) en de badkamermuren en de douchcabine zaten onder de schimmel. Er lag letterlijk een laag stof op enkele kastjes. Daarbij is onze kamer tijdens ons verblijf slechts één keer schoongemaakt, wat echt te weinig is. Volgens de eigenaar kwam dit door bepaalde omstandigheden met de schoonmaakster. Hoewel ik hem geloof, is iets vergelijkbaars vaker terug te lezen in de recensies. Een incident lijkt het dus niet te zijn. De familie die het hotel runt is overigens ontzettend aardig en behulpzaam. Naast het zwembad is een bar waar eten en drinken te bestellen is en waar je altijd terecht kan voor een leuk gesprek.
    Al met al hebben wij een fantastische tijd gehad op Kreta, en zouden wij graag terugkomen bij Chryssida, mits de hygiëne op de kamers er flink op vooruit gaat.

Jan
    op 19.09.2019:

Geweldig

Echt een aanrader top locatie zeer gastvrije familie niets is te veel
    een aanbeveling voor een fijne en rustige vakantie met een absoluut top zwembad en tuin

Wendy
    op 20.06.2019:

Een klein paradijs!

Prachtige accomodatie!!! Het is wel ver weg van de plaats. De plaats zelf vonden wij niet gezellig. Chania is (met auto) wel dichtbij en prachtig!

Hannah
    op 25.08.2018:

Paradijsje met minpunten

Chrissida is rustig gelegen op een heuvel/berg met een prachtig uitzicht over landschap en zee. Een paradijselijke tuin met een mooi zwembad waar je schaduw vindt onder de bomen. Afgelegen, dus een auto huren is aan te bevelen. Het grootste minpunt vond ik de schoonmaak van de twee appartementen die ik we in de drie weken verblijf hadden. Onder bedden jarenlang verzameld stof. Vaak geen toiletpapier. Bij navraag bij eigenaar bleek dat die zich alleen verplicht voelde om om de drie dagen beddengoed en handdoeken te ruilen en toiletpapier te leveren bij aankomst. Schoonmaak moesten we zelf doen, maar ze wilden wel wat voor ons betekenen (hint om fooi te geven?). Echter geen schoonmaakspullen aanwezig. Wat mij betreft raar, onvriendelijk en de enige keer dat ik zo iets meemaakte. Douche piepklein. Airco per dag vrij duur, 6 euro. Dat zijn de minpunten. Verder een mooie plek om te verblijven.

Niko
    op 28.09.2014:

Fantastisch

geweldige ligging, fantastisch zwembad, altijd keuze uit in of uit de zon de gehele dag zonder dat er parasols zijn

Marlène
    op 14.08.2014:

prachtig groene tuin/ vriendelijk personeel

De maaltijden zijn heel goed. Het zwembad is goed onderhouden. Het uitzicht is schitterend over het land, de zee en het Kri-Kri-eiland. Het is kleinschalig en gezellig. Palmbomen, bougainville en gras. Genoeg bedjes om het zwembad.

O
    op 02.08.2014:

kleinschalig appartementencomplex met een prachtige tuin en een fantastische ligging.

Rustig gelegen appartementen met een prachtig aangelegde en onderhouden tuin. Heerlijk zwembad en een fantastisch uitzicht over de zee. Beheerder en personeel zijn erg vriendelijk en geven je het gevoel dat je daar op de juiste plek bent voor je vakantie. Aan de bar bij het zwembad kun je eten en drinken. De barman heeft meer moeite met contact leggen.

Deborah
    op 29.07.2014:

Heerlijk complex met prachtig uitzicht

Mooie locatie ,vriendelijk personeel en ook de eigenaar is aardig en neemt de tijd voor zijn klanten.
    Mooie tuin en zwembad .
    Een min puntje is de lange wandeling de berg op en af dus niet echt makkelijk voor mensen slecht ter been of gezin met kleine kinderen tenzij je een auto hebt

« 1 2 3

Faciliteiten van Chryssida

• Kleinschalig

Chryssida is geschikt voor *

• Avontuur obv 2 beoordelingen
  • Uitgaan obv 1 beoordeling

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Chryssida in Agia Marina, Kreta.

Vakantiepanel.nl heeft 22 vakantie beoordelingen Chryssida.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Chryssida vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Chryssida scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Chryssida vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Chryssida en het actuele weer Agia Marina. Bekijk hier ook andere Appartements Agia Marina of Appartements Kreta. Op de pagina van Agia Marina vind je vakantiebeoordelingen Agia Marina en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Chryssida achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Chryssida!

• Jan
    op 19.09.2019:

Huur wel een auto of een scooter

• Wendy
    op 20.06.2019:

Neem een auto!!

• Marlène
    op 14.08.2014:

Douchegordijn was heel smerig waar mijn partner zich erg aan irriteerde. De schoonmaak laat ten wensen over.

• O
    op 02.08.2014:

Het is aan te raden om een auto te huren of een scooter om hiermee de omgeving te verkennen en naar het strand of dorp te gaan. Lopen is uiteraard mogelijk maar vraagt enig inspanning. Als je van lopen houdt is de wandeling wel mooi (steile klim naar boven). Het appartement is qua keukenuitrusting erg sober. Koken is niet echt een optie.

• jenna
    op 04.10.2013:

Chania Markt; kun je met de bus voor 1, 60 heen!!! Het plaatsje Afrata is practig met een mooi strandje. Dwars door de bergen omhoog fantastisch uitzicht over de azuur blauwe zee...wel een uurtje scooteren maar je ziet zoveel moois onderweg. Ga op ontdekkingsreis!!!