Aegean Bay (ex Pyli Bay) reviews

4,5
4,2

Laatst bijgewerkt: 24 september 2019

netjes en schoon familiehotel

ligt in een rustig plaatsje met een prachtig lang strand. het buffet is te klein voor de vele eters. en veelal hetzelfde. maar zeker te eten. personeel is vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 20 september 2019

Simpel

Eten was engels gericht. Weinig variatie en keus. Frisdrank was niet lekker. Als je gewone goede cola wilde moest je daarvoor betalen terwijl we all inclusieve hadden. Fitnes ruimte was niks. Apparatuur met duke tape aan elkaar geplakt.

Laatst bijgewerkt: 18 september 2019

Niet nog een keer

De hygiëne was ver te zoeken, de kamers worden heel slecht schoon gemaakt. Vele haren van onze voorgangers hebben we gevonden. Het plafond van de badkamer zat vol met spinnetjes en de webben hingen er na een week nog zo bij. De bedden waren zo hard, die zakte niet in als je er op zou springen. De kussens waren niet minder. Er werden weleens dagen over geslagen om de kamer te cleanen en de handdoeken te wisselen. Het avondeten kunnen we weinig over zeggen...dat hebben we twee keer gedaan en dat was niet al te best. Het ontbijt was redelijk te doen. De zwembaden werden slecht schoon gemaakt, er lag behoorlijk wat troep op de vloer en in het bad zelf. Wij zijn eens langs wat hotels in de buurt gelopen en hebben die vergeleken met Pyli Bay. Dan kom je er dus achter dat het eigenlijk te gek voor worden is wat je voor deze accommodatie moet betalen. Prijs/kwaliteit verhouding vinden wij dus dramatisch!

Laatst bijgewerkt: 6 juli 2019

Oké voor een weekje

Omgeving goed, naar het strand lopen was te doen iedere dag. Bedden waren echt hard. Kamer gedateerd.Personeel vriendelijk. Heb niet gegeten in het hotel was echt eentonig en niet echt lekker. Vind dat ze een keuze moeten maken dat je niet alleen All Inn kunt boeken. Veel Russen en Polen aanwezig.

Laatst bijgewerkt: 14 juni 2019

Prima hotel voor prijs/ kwaliteit

Mooie kamer, elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Twee zwembaden en prachtig strand .zee langzaam aflopend. Heerlijk lunchen bij Artimes, strandtent. 4 euro op voor strandjes met parasol. Eten prima in t hotel. Er is altijd wel iets bij wat je lekker vind. Personeel vriendelijk en hulpvaardig. Vooral de twee meiden bij het ontbijt en Alexander bij de bar..

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2017

Goed, veel service

goed hotel, de maaltijden goed bereidt, veel service

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2017

ruimtelijk hotel, in klein plaatsje nabij strand

Aardig rustig schoon hotel met oud en nieuw gedeelte, 2 prima zwembaden. Slechte harde bedden, ontbijt prima, avond buffet matig. Aardig personeel, met de bus naar Kos-stad prima te doen, leuk stadje. Geen dorpscentrum met gezellige winkeltjes,maar paar supermarktwinkeltjes en paar restaurantjes/barretjes. Strand is fijn, met goede strandbedden voor 3 euro per dag. Excursies prima te regelen bij 2 "winkeltjes" nabij strand, voldoende mogelijkheden voor huren auto/scooter/quad .

Laatst bijgewerkt: 24 juni 2017

Een leuk hotel als voor een weekje zon, zee en rust gaat.

Het hotel is schoon en netjes kamers worden dagelijks schoongemaakt. Personeel is vriendelijk en staan voor je klaar bij vragen. Verwacht geen culinaire hoogstandjes.