Kosta Palace City reviews

2,8

Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2022

Superfijn hotel

Heel fijn hotel met alles op loopafstand, asn het haventje en dichtbij hwt stadje.

Laatst bijgewerkt: 27 september 2022

Mooi hotel met een fijne sfeer

Fijne ligging, ruime schone kamers en erg vriendelijk personeel

Hr. H.B.A. Holthuizen
Laatst bijgewerkt: 20 september 2022

Laatst bijgewerkt: 5 september 2022

Goed hotel met prettig personeel

Wij hebben een week in kosta palave gezeten. Iedere dag werden onze vieze handoeken verwisseld voor schone, onze kamee schoongemaakt en bedden opgemaakt. Daarnaast is het personeel erg vriendelijk en helpen je graag. Het zwembad en bijbehorend terras zijn een aanwinst en het ontbijt was iedere ochtend erg lekker.

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2022

Schoon, aardig personeel en goede locatie.

Het hotel ligt 5 a 10 minuten lopen het strand, veel restaurants en café's én ligt aan de haven, maar net buiten de grote drukte. Prima zwembad met ligstoelen èn bar op het dak, alleen wel erg jammer dat deze om 18.00 uur al dichtgaan.

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2022

Goed om te overnachten, geen luxe, gewoon prima

Kosta Palace is een prima hotel in Kos Stad. Een mengelmoes van gezinnen, stellen en jongeren bevindt zich hier. Die laatste kunnen wel voor geluidsoverlast zorgen, vooral in de avond en bij het zwembad. Het hotel is verder goed. Vriendelijk personeel, goede service, elke dag nieuwe handdoeken en schoonmaak van de kamer en een prima ontbijt.

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2022

Toplocatie, wel outdated

Zeer mooie plek. We hadden balkon met zicht op de haven. Zeer vriendelijk personeel. Wel wat ouderwets ingericht, maar schoon. Wat aan de dure kant.

Laatst bijgewerkt: 9 juli 2022

zeer goed

ligt gunstig, goed breakfast ,vriendelijk personeel en behulpzaam

Laatst bijgewerkt: 7 juli 2022

Centraal gelegen tov centrum en strand

Centraal gelegen hotel in levendige omgeving. Keurig onderhouden hotel en vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 4 juli 2022

mooi, netjes, fijne ligging

mooi hotel, leuk zwembad op dakterras. Prachtige ligging aan de haven, uitzicht mooi vanaf terras naar haven, kasteel en centrum. Rustig hotel, vriendelijk personeel, netjes schoon, prima kamer

Uitzicht van het hotel op de haven
huiskamer met keukentje