Grand Blue Beach reviews

Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2022

Fantastisch resort

Mooi hotel met geweldig uitzicht, vriendelijk behulpzaam personeel. Alles is er schoon en netjes. Er hing een ontspannen sfeer.

Barbara S
Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2022

Heel fijn en mooi verblijf

Grand Blue Beach was een geweldig en mooi resort! Het personeel was heel fijn en het eten ook super. Zeker aan te raden.

Laatst bijgewerkt: 14 juli 2022

Uitstekende prijs/kwaliteit en prima all-inclusive

Bijzonder vriendelijk en hulpvaardig personeel (ook meer dan voldoende aanwezig). All-inclusive was prima. Altijd lekker gegeten. Meerdere zwembaden met voldoende bedjes (ook geen handoekje leggerij). Prettig andere gasten (netjes en correct). Aandachtspunt is dat het best wel steil is. Uitstekende beoordeling van ons

Laatst bijgewerkt: 12 mei 2022

Mooi resort goed verzorgd

Goede vakantie gehad bij Grand Blue Beach. Net resort op loopafstand van Kardamena. Ruime kamers en vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2019

Prachtig aan de zee gelegen hotel

Wat hebben wij een super verblijf gehad. Als laatste gasten van het seizoen in een daardoor rustig hotel maar met alle faciliteiten tot de laatste dag. Ligging perfect, op kleine loopafstand van het zeer leuke dorpje Kardamena. Continu zie je de zee, vanaf elk punt even prachtig. Drie heerlijke grote zwembaden, vriendelijk personeel en ook top eten!

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2019

Geweldig hotel met zeer vriendelijk personeel

Prachtig hotel, heerlijk eten, schoon hotel, personeel zeer vriendelijk. Tot aan de laatste dag toe.

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2019

Geen 5 sterren hotel

Schoon vriendelijk personeel maar weinig tot geen bediening. Geen snacks op een stukje koude pizza na. Wel schoon en mooie ligging. Maar zeker geen 5 sterren. Weinig zitpilaatsen savonds. en felle verlichting

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2019

Prima hotel, kamers mooi verspreid over terrein. Mooi uitzicht. 5 sterren hotel beetje overdreven

Prima genoten van onze vakantie, strakblauwe hemel de hele week. Personeel en all-inclusive drankjes prima. Voor de merk dranken worden schappelijke prijzen gehanteerd. Ontbijt is goed, eten verder is ok. Bedden worden dagelijks opgemaakt maar niet verschoond. Kamers zijn in orde. Beslist geen 5 sterren, eerder 3 max 4. Maar goed, wij hebben gelukkig weinig nodig om een geslaagde vakantie te hebben. Heb wel anderen horen klagen.

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2019

Heerlijk genoten. Gemoedelijk!! Kardemena is een leuke plaats en je kan er heerlijk eten..

Laatst bijgewerkt: 25 september 2019

Prachtige accommodatie goede faciliteiten

Eten is prima alleen de drank is minder, bier is waterig en rode wijn lijkt op ranja en steen koud dus dranken kunnen absoluut verbeterd worden daarin tegen is het eten prima en een ruime keuze.

Uitzicht vanuit de Hotelkamer
Voor ons het teleurstellende strand