Alimounda Mare reviews

4,6

Hr. C. Beusenberg
Laatst bijgewerkt: 12 oktober 2023

Als dit niet genieten is dan geniet je nergens!

Prachtig 5☆ hotel op een adembenemende locatie. Grote kamer van alle gemakken voorzien en groot balkon, supernetjes en kraakschoon. Heerlijk groot bed. De beste optie is een kamer aan de binnenzijde met zicht op de binnentuin. Of zeezicht, de buitenzijde kijkt uit op toch wat rommelige omgeving. Het eten is zeer uitgebreid zowel in de ochtend en avond, zoveel keuze dat er voor ieders wil wat is.

Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2023

Hr. E. Keesman
Laatst bijgewerkt: 27 juli 2023

Prima Hotel Prima eten en vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2022

Goed verzorgd. Voor stellen evt. Met grotere kinderen

Alles is goed verzorgd. Op en rond het hotel. De buffet is haast te uitgebreid. Maar op sommige plaatsen kunnen ze het niet warm genoeg houden helaas.

Hr. A. Copier
Laatst bijgewerkt: 5 juli 2022

Schoon Hotel maar het eten was erg vaak lauw en koud.

Het hotel is geen 5 sterren waardig! De accommodatie is goed zoals de kamers werden goed schoongemaakt en respect voor deze dames.Bediening is vriendelijk maar je merkt dat ze t niet aankunnen. Eten vaak lauw/koud. De tweede dag aangegeven aan tui hostes maar weinig aangedaan. Erg jammer.

Laatst bijgewerkt: 19 juni 2022

Prima Hotel

Mooi Hotel, kamers ruim en prima bedden. Min punt was dat de fitness ruimte en apparatuur veroudert zijn en 80% stuk zijn. Hiervan melding gedaan echter monteur moest uit Athene komen, niet gelukt tijdens onze vakantie. Voor ontbijt en avondeten hebben ze onvoldoende personeel om alles bij te houden. Vandaar ook 6 bij prijs/kwaliteit, niet akkoord voor 5 sterren hotel!

Laatst bijgewerkt: 9 juni 2022

Goed hotel op schitterende lokatie

Het hotel ligt op loopafstand van het gezellige centrum. Prachtig zwembad,schitterend gelegen.

Hr. N. Van Der Steeg
Laatst bijgewerkt: 2 juni 2022

Laatst bijgewerkt: 12 november 2021

Fantastisch hotel met zeer goede service en lekker eten op een leuk te verkennen eiland dat toch weer anders is dan de andere Griekse eilanden. We hadden een topvakantie!

Laatst bijgewerkt: 3 november 2021

Mooi, schoon hotel met vriendelijk personeel

Mooi, schoon hotel met vriendelijk personeel Het hotel is prachtig, mooie ruime kamer, vriendelijk en behulpzaam personeel. Vlakbij het centrum en direct aan het strand. Handdoeken voor bij strand en of zwembad elke dag schoon te krijgen. We kregen elke dag schone handdoeken en 1,5 liter fles water. Beddengoed werd om de dag verschoond. Er wordt voldoende rekening gehouden met de corona maatregelen. Overal staan pompjes met desinfecterende zeep. Zwembad was schoon, werd ook elke dag schoon gemaakt, maar water is heel erg koud. Om de dag een thema bij diner/buffet. Er is een gym en wellness. Een snackbar en drankjes bar. Er was ruime keuze aan eten, maar wat warm moest zijn was lauw of zelfs koud, dit gold voor zowel ontbijt als diner. Daarom niet meer dan 1x diner daar gegeten. Mogelijkheid om logies ontbijt te boeken is er niet. Plastic handschoenen worden bij begin van buffet aangeboden ivm corona. De snackbar die geopend was van 12.00 tot 17.00 was wel van goede kwaliteit. Daarbij werd het eten ter plekke voor je bereid middels bestelling. Hotel en kamers zijn schoon. Wel wat minder prettig is dat wc papier niet in de wc mocht worden doorgespoeld, maar dat dit in prullenbakje gedaan moest worden. Dit ligt waarschijnlijk niet aan het hotel zelf. Direct aan het strand en op loopafstand van het centrum waar veel restaurants zijn en leuke winkels. Goede bedden, heerlijk geslapen. Ruime kamer met bankje, stoel achter lang bureau. De tv zit in de spiegel. Leuk gedaan, maar als je er licht bij aan hebt, of als het buiten licht is, zie je niks van de tv, omdat het weerspiegelt. Erg vriendelijk en behulpzaam. Denken met je mee, staan klaar om je vragen te beantwoorden. Kan ik geen oordeel over vellen. Er waren wel jonge kinderen aanwezig. Om de dag thema bij diner buffet Vanwege koude eten vind ik het niet goed. Er is alleen de mogelijkheid om HP of VP te boeken. Wanneer de mogelijkheid van LO zou zijn, zou het beter zijn. Ik heb nu betaald voor diner, terwijl ik dat niet heb gegeten (is eigen keuze, maar ik wil niet risico lopen om ziek te worden)