Iolida Corfu by Smile Hotels (ex Magna Graecia) reviews

4,8

Laatst bijgewerkt: 31 juli 2022

Goed en niet te duur

Goed hotel wij zaten in een oud bij gebouw, waar het wat stiller was

Laatst bijgewerkt: 14 september 2019

Vergane glorie

Hotel is erg oud en achterstallig onderhoud. Personeel is behulpzaam, vriendelijk en doet zijn best. In Dassiais weinig te beleven.

Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2019

Mooi hotel, goede locatie

Mooi vlakbij het strand. Goed hotel. Bushalte voor de deur met prima verbinding. Dassia zelf is weinig te beleven. Eten is wel meestal lauw. Dat is minder maar de smaak is prima. Zou ietsje meer variatie in kunnen. Alles is erg schoon. Vriendelijkheid personeel is erg wisselend. Bij de receptie krijg je geen informatie bij aankomst. Je moet alles zelf navragen en ontdekken.

Laatst bijgewerkt: 9 september 2018

ranzig, oud en toe aan onderhoud!

Kamers zijn ranzig, badkamer stond altijd blank na douchen. Ongedierte in de kast, kleding was nat de volgende dag en stonk naar oud meubilair. Eten smaakte naar opwarm maaltijden die je voor de tweede maal verhit, daarnaast was er geen fruit tijdens het ontbijt. Enkele personeelsleden waren onvriendelijk.

Boris van der Weij
Laatst bijgewerkt: 24 juli 2018

Mooi hotel met heel vriendelijk personeel. Vooral Kiki van de receptie heeft ons enorm goed geholpen

De ligging van het hotel is perfect. Als je bij het zwwembad bent, kijk je uit over de bergen. nog nooit meegemaakt. We hadden vanuit onze kamer ook een prachtig uitzicht. vijf minuten lopen en je bent bij een leuk strandje en aan de weg allerlei leuke restaurantjes. Vooral Alexandro is een aanrader om te eten. Bij het hotel is een klein supermarktje en als je naar beneden loopt een iets grotere. Hotel personeel is ontzettende behulpzaam en vriendelijk. De kamer zelf vonden we een beetje tegenvallen, maar dat kon de pret niet bederven. Wel een groot pluspunt vonden wij de aico op de kamer. Deze kan je helemaal naar eigen gemak instellen. Ook regelmatig op het balkon gezeten. Verder viel het ons op dat het zwembad erg goed wordt bijgehouden en het eten vrij divers is. Zwembad is ook lekker diep, dus je kunt gewoon duiken. Het enige wat we een beetje vonden tegenvallen is dat je voor de pooltafel 2 euro moet betalen, dat het gratis drinken maar tot 23:00uur is en dat ze maar 2 keer per week iets van animatie doen.

Laatst bijgewerkt: 12 juli 2018

Prima hotel maar niet voor het eten

Alles was prima maar qua voedsel en het kwaliteit van het voedsel viel erg tegen

Laatst bijgewerkt: 25 september 2017

Vriendelijk, meedenkend, geen zorgen, mooi uitzicht

Dit Hotel personeel werkt echt keihard voor hun gasten met een heel team die zich goed laten leiden en met grote ogen lopen opzoek naar gasten om te helpen of ondersteunen (niet tot irritatie toe en ook niet gespeeld/nep) Mooi vind ik dat je echt ziet dat het team van personeel zich op alles richt en niet alleen op de taak waar ze op staan. Vb. Als de obers zien dat hij wat tijd over heeft of het even een rustig moment is dan helpen ze iemand met koffers nog geven ze de plant wat water etc. Een fijn gevoel is ook dat als alle gasten klaar zijn ze met eten het personeel het zelfde menu heeft en uit dezelfde bakken gaat scheppen en eten en dat proef je echt aan de liefde die er in het eten is gestoken. Nog 1 puntje dan wat ik ook bijzonder vond is dat er elke dag weer een aantal nieuwe recepten zijn met ook steeds een speciaal stuk vlees wat royaal voor je gesneden word en je word geserveerd

Laatst bijgewerkt: 25 september 2017

Mooi schoon hotel

Schoon hotel Fijn en vriendelijk personeel Eten redelijk weinig variatie Veel wespen helaas! Malibu BEACH echt een aanrader, heerlijke zonnebedjes voor €5.- p bedje & een zwembad aanwezig aan het strand!

Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2017

Verouderd maar schoon hotel

Hotel was verouderd nodig opknapbeurt nodig maar was wel zeer schoon. Personeel was zeer aardig en behulpzaam

Uitzicht als je naar beneden loopt op weg naar het strand.
Top zee en land uitzicht
Ons uitzicht vanuit balkon
Zijkant van het hotel
Uitzicht als je aan het zwembad ligt