Matoula reviews

Laatst bijgewerkt: 19 september 2019

Complex ziet er verzorgd uit, kamers een beetje gedateerd

Ruime kamers, maar wel gedateerd. Weinig servies e.d. Geen mogelijkheid om koffie te zetten. Douchecabine deuren waren stuk. Aanrecht blad moet ook vervangen worden, opstaande rand is beschadigd.

Laatst bijgewerkt: 27 juli 2019

Een basic appertement met goed service.

Geweldig personeel altijd bereidwillig. De ligging is zeer goed op loopafstand van de zee. Herkende ons nog van 2 jaar geleden en was een leuk ontvangst.

Laatst bijgewerkt: 26 juli 2019

Mooi, schoon, ruim en knus appartementencomplex met strand en centrum op korte loopafstand

Mooi ruim appartement dat dagelijks heel goed wordt schoon gemaakt. Lekker zwembad met altijd beschikbare ligbedden. Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk relaxte sfeer. Strand vlakbij met verschillende leuke restaurants. Eten is lekker en niet duur. Ook centrum met supermarkten, bakker en verschillende restaurants vlakbij. Corfu is een heel mooi groen eiland. Wij hebben met ons gezin een topvakantie gehad!

Laatst bijgewerkt: 3 juli 2018

Excellent en gastvrij

Mooie ruime appartementen, goede schoonmaak en dicht bij het strand. Enige kleine nadeel was de lengte van de bedden. Met mijn twee meter, is het net even te krap.

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2017

Geweldig, super gelegen, nabij strand

Het appartement ligt in een rustig straatje, halverwege het strand en het dorpje, op ong. 200 meter. Alles was naar volle tevredenheid en het personeel was vriendelijk en het app. superschoon gemaakt. Een aanrader!

Laatst bijgewerkt: 9 juni 2017

Kleinzalig complex, heerlijk rustig

Keurige gebouwen, aardig personeel, heerlijk zwembad, vlakbij zee.

Laatst bijgewerkt: 6 juni 2017

Keurig gastvrij

We werden goed ontvangen konden zelfs laat in de avond nog wat eten bestellen zeer vriendelijk personeel. De badkamer was aan de kleine kant en verouderd. Goede ligging ten opzichte van de zee en het centrum van het dorp.

Laatst bijgewerkt: 27 mei 2017

Goed gelegen, netjes en schoon, heel vriendelijk personeel

De studio was keurig netjes, fris in de verf, koel; niet alles was nieuw (keuken, douche) maar werkt naar behoren. De ligging tussen dorp en strand is heel fijn. Veel restaurantjes zowel in het dorp als aan zee. Personeel is heel vriendelijk en staan gelijk voor je klaar.

Laatst bijgewerkt: 16 juli 2016

mooie appartementen, schoon en erg vriendelijke mensen

De appartementen hebben 2 slaapkamers met echte bedden en mooi ruim balkon. Een heerlijk zwembad, een leuke bar en vriendelijke mensen, meer heb je niet nodig voor een geslaagde vakantie op Corfu.

Mooi entree naar appartement
Uitzicht vanaf onze kamer.
lopend langs het hotel
Gedateerd interieur