Arion Athens reviews

Laatst bijgewerkt: 2 april 2024

Gewoon prima

Goed hotel mooie kamer,in centrum bij leuke pleintjes met restaurantjes

Laatst bijgewerkt: 6 februari 2024

3-Sterrenhotel bleek een Youth Hostel te zijn

Reis van twee personen naar Athene, Griekenland, met D-reizen, eind januari. We genoten van vier musea, de stad en het eten met rebetiko-muziek. Het beloofde 3-sterren hotel was echter een jeugdherberg of wel, wat er op de deur stond, een youth hostel! We zijn beiden 80 + jaar oud en hadden nog nooit zo iets meegemaakt! We misten op de kamer een tafel, een stoel (er was er maar een!), een kledingkast, een TV, een beker of glas op de wastafel, automatische verschoning van handdoeken en beddengoed, vervanging van volle plastic zakjes in de twee vuilnisbakjes. Verder keek het enige raam in de kamer uit op een blinde muur en was het aangeprezen restaurant op de bovenste verdieping (wel met uitzicht op de Akropolis) zeer prijzig. Kortom: hooguit misschien 1 ster, voor deze jeugdherberg. Maria Homan, Amsterdam

Laatst bijgewerkt: 28 november 2023

Echt super

Hele gastvrije mensen in het hotel! Taxi stond al klaar na de landing, ook was er contact met de chauffeur via whatsapp

Laatst bijgewerkt: 31 maart 2023

Een slaapplaats in het centrum

Prima plek om vandaaruit Athene te verkennen, maar heb niet te veel verwachtingen van het jotel zelf want het is vooral een slaapplaats.

Laatst bijgewerkt: 31 december 2022

Goed hotel

Zeer Centraal gelegen je kunt lopend naar de akropolis

Laatst bijgewerkt: 12 november 2022

Prima hotel op toplocatie!

Wij verbleven in kamer 401. Prima kamer. Wel met douchen telkens waterballet op de vloer, want ging toch langs de glazen deur heen. Lampenkapjes bij het bed mogen wel vervangen worden, die zagen er niet fris uit. Verder was de kamer netjes schoon. Wel gehorig. We zaten dicht bij de trap en daar hoorde je mensen wel lopen. Dakterras op 7e verdieping erg leuk. Mooi uitzicht op de Akropolis heuvel.

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2022

Simpel hotel op een top locatie

De locatie is perfect! Je zit op loopafstand van alle bezienswaardigheden. De kamers zijn simpel maar dat is niet erg aangezien je er toch weinig tijd doorbrengt. De bedden zijn heerlijk en de airco werkt goed. Alleen de douche was een beetje karig. Het personeel is ontzettend vriendelijk. Al met al een prima budgethotel.

Laatst bijgewerkt: 6 september 2022

Basic en netjes

Hotelkamers zijn niet erg groot, maar wel netjes en met airco, dat is erg prettig in de zomer. Hotel ligt op vlakbij een leuk plein met veel terrassen en in 5 minuten ben je op monastraki plein, vanwaar je heel Athene kunt verkennen. Als je aan komt rijden denk je wel even, waar komen we uit, ziet er een beetje vervallen uit. Maar dat valt uiteindelijk dus reuze mee.

Laatst bijgewerkt: 29 maart 2022

Laatst bijgewerkt: 8 maart 2022

Mooi hotel op een ideale ligging in de stad

Mooi hotel vriendelijk personeel Kamers zijn netjes jammer dat niet alle kamers een balkon hebben. Mooi dakterras met een mooi uitzicht over de stad Ligging is super alles is op loopafstand zeer goed te doen