The Mansea Beach reviews

5,1
3,2

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2020

Niet geschikt voor mindervaliden

Redelijk eten redelijk Slechte massage, die geld aan je willen verdienen

Laatst bijgewerkt: 8 februari 2020

Smerig, slecht onderhouden & vervallen

Als je alleen een hotel zoekt voor de overnachting is dit prima. 1 handoek voor 2 personen, smerige douche, 1 stinkend dekentje op 't bed, koelkast, lampen etc. werkt niet. Het personeel is wel vriendelijk. Voor backpackers misschien wel leuk maar zeker geen familie verblijf.

Laatst bijgewerkt: 3 juli 2019

Goedkoop dus verwacht geen luxe

Tweede keer bezocht. Verkeerde tijd want het touristen seizoen is zo'n beetje afgelopen. Het zwembad was voor mij alleen!!Bij het ontbijt was ik regelmatig DE ENIGE GAST!!!! Als er 's nachts wat lokale mensen sliepen dan kon je het ontbijt verder wel vergeten, er was nagenoeg niets over. Als je er om vraagt maken ze wel een omeletje voor je klaar, vriendelijk genoeg. Kamers zijn netjes, maar afwerking badkamer?? Ik zocht rust en had die daarom in overvloed.

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2019

Fantastisch en vriendelijk personeel

Basic maar perfect. Personeel super vriendelijk en respectvol, ik ga zeker een keer terug!

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2019

Stel je normen wat naar beneden bij en je hebt een goed hotel.

Tja, er zitten nogal wat cougars waar ik geen mening over hoor te hebben, maar of dat nou een aangenaam gezicht is..? Heb een paar schooltjes kunnen bezoeken en ben onder de indruk van het niveau van de lessen. Dat liegt er niet om. Een meisje,15 jaar, Engelse en Franse les, 's avonds nog Arabisch! "Kunt u mij in het Frans wat vragen stellen dan kan ik misschien in het Frans antwoorden". Aandoenlijk, leergierig. Ik ga zeker nog een keer terug! Ga niet zwaar afdingen als u een souveniertje wil kopen, ze hebben het geld hard nodig en zo duur is het daar niet!!!!

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2019

Gezellig maar eenvoudig hotel.

Zeer vriendelijk personeel, behalve bij de bar. Goed ontbijt. Verder was alles top.