Le Sérignan Plage reviews

Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2019

Groot maar netjes verzorgd. Mooi park en direct aan zee!

Lastminute geboekt, super naar ons zin gehad. Veel Nederlanders in "ons" straatje. Voor onze dochter van 5 helemaal leuk, de vele nederlandse kindjes waren veelal rond die leeftijd. Park is groot maar daar heb je geen last van. Ook bij zwembad genoeg ruimte, mede door het strand heel dichtbij, en het nieuwe apparte glijbaan gedeelte was het nooit te druk. Super groot en mooi speelgedeelte voor de kleintjes en appart afgezet diepe. Enigste minpuntje waren de keiharde bedden en het feit dat mensen als ze weer weg gaan, zelf de schoonmaak moeten doen van de stacaravan. Dat was helaas duidelijk te zien, schoon was het absoluut niet. Voor de rest prima!

Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2019

Top, kindvriendelijk, goede animatie en mooi zwembad.

Het is een fijne camping met een zeer uitgebreid zwembad waar kinderen van alle leeftijden zich kunnen vermaken. Een veilig en schone camping. Het strand is rustig en schoon. Ook is er van alles te doen op de camping. Het niveau van de animatie is zeer hoog. Er worden meerdere talen gesproken op de camping. De verzorging van Rent a Tent was ook prima. De stacaravan was schoon en had een goede ligging.