2 beoordelingen voor Hotel Terminus Nation in Parijs

3.5
    6.5
    Jacob
    op 19.09.2007:

Voor stedenreis uitstekende locatie pal voor metrostation.

Het was voor het eerst dat we een stedenreis Parijs hebben geboekt. Van de Jong Intratours kregen we vooraf duidelijke informatie over Parijs en het hotel. We konden daardoor vanaf het staion Gare du nord snel het, welliswaar eenvoudige maar gezellige, hotel vinden. We waren voor 12 uur al in het hotel omdat we de eerste trein uit Amsterdam hadden genomen. Maar dat was geen probleem. Het personeel zorgde dat er binnen 10 minuten een kamer werd gereedgemaakt zodat wij de eerste dag al snel weer met de metro richting centrum van Parijs togen. Geweldig langs de Seine en veel cultuur opsnuiven. Geheel volgens de uitstekende beschrijving. Ons eerste terasje waar we, naief als we zijn, vooraf niet de kaart hebben gevraagd en gewoon een colaatje en een glaasje wijn besteld. Niet wetende dat de rekening ruim € 18,- zou worden. Dat was voor ons iets om de overige dagen vooraf eerst de prijzen te bekijken. Indrukwekkend waren de catacomben van Parijs met de tien duizenden knekels. Kortom Parijs is een aanrader!

Xeanette
    op 16.04.2009:

Prima hotel voor weekendje Parijs met de auto!

Terminus Nation is geschikt voor *

• Cultuur obv 1 beoordeling
  • Wandelen obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Parijs

Friday 18-8 Bewolkt
Saturday 19-8 Regenbui
Sunday 20-8 Bewolkt
Monday 21-8 Bewolkt
Tuesday 22-8 Bewolkt
Wednesday 23-8 Bewolkt
Thursday 24-8 Bewolkt

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Terminus Nation in Parijs, Parijs.

Vakantiepanel.nl heeft 2 vakantie beoordelingen Terminus Nation.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Terminus Nation vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Terminus Nation scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Terminus Nation vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Terminus Nation en het actuele weer Parijs. Bekijk hier ook andere Hotels Parijs of Hotels Parijs. Op de pagina van Parijs vind je vakantiebeoordelingen Parijs en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Terminus Nation achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Terminus Nation!