B&B HOTEL près de Disneyland® Paris reviews

van Gasteren
Laatst bijgewerkt: 30 december 2023

Heerlijk verblijf B&B Hotel Disneyland Parijs

Hebben het uitstekend naar onze zin gehad met onze kinderen en kleinkinderen.Totaal 11 personen. Ontbijt was heel goed, voldoende ruimte. Vriendelijk personeel. Er reden om de 10 minuten bussen vanaf de voorzijde Hotel naar Disney Park en terug. In de 3 dagen dat wij er waren maar 1 keer gehad dat we een bus(die overvol was)voorbij zagen gaan. Wij hebben een zeer leuk verblijf gehad aldaar.

Hr. N. Ouwehand
Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2023

Verkeerde keuze

Vieze bedden, karig ontbijt, Snacks onder de maat en douche alleen geschikt voor kleine mensen.

Laatst bijgewerkt: 1 maart 2023

Groot hotel, netjes, goed prijs kwaliteit verhouding

Was prima. Ontbijt is simpel maar voldeed prima aan onze wensen. Als we nog een keer gaan dan kiezen we waarschijnlijk gewoon weer voor dit hotel.

Laatst bijgewerkt: 9 juli 2022

Ontbijt was elke dag hetzelfde,miste de eieren (roerei,gekookte eieren enz) Verder waren de kamers wel goed.

Mw. M. van der Voort e/v Bruinen
Laatst bijgewerkt: 29 december 2021

basic maar voldoet prima

Mw. M. Nijen Twilhaar - Tuik
Laatst bijgewerkt: 10 november 2021

Laatst bijgewerkt: 29 december 2019

goedkoop ,saai en ogezellig

buiten de prijs is het een saai hotel.weinig sfeer.beroerd ontbijt,weinig variatie.het personeelis wel erg vriendelijk.onze kamer was erg krap.

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2019

Een uitstekend hotel met perfecte service

Fijn hotel met vele faciliteiten. Ruime schone familiekamer. heerlijke bedden, en hele goede service, vriendelijk personeel die allen Engels spreken.