Disney Hotel Cheyenne (ex Disney's Cheyenne) reviews

Jimborean
Laatst bijgewerkt: 24 juli 2023

De mooiste vakantie en hotel.

Wj vonden de hotel mooi en ook goed geslapen. Wij zijn heel blij mee, ook met de Disney Park. Wij zijn verrasten wat hellemal beleven. Blijven allemmal in onze herinnering. Dankjewel voor alles. Met vriendelijke groet Alina.

Mw. A. Ploeger
Laatst bijgewerkt: 23 november 2022

Disneyland Parijs, hotel Cheyenne

Hotel Cheyenne vindt ik altijd een hele fijne sfeer hebben.

Kamphuis
Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2022

Zeer vriendelijk , netjes en gemoedelijk

We hebben erg genoten en ons zeer op ons gemak gevoelt.

Hr. J.P.A. van Stippent
Laatst bijgewerkt: 2 maart 2022

Mw. A. Seuren
Laatst bijgewerkt: 16 januari 2022

Mirjam van Mieghem
Laatst bijgewerkt: 10 januari 2022

Laatst bijgewerkt: 7 januari 2020

Leuk in cowboystyle

Dicht bij Disney. Ruime kamer. Heerlijk ontbijt. Ik heb een waterkoker gevraagd op de kamer, was geen probleem.

Laatst bijgewerkt: 1 januari 2020

de start vrijdag viel tegen 2 enhalf uur in de rij storing geen magik pas maar dag kaartjes voor park en hotel kamer na dit reservering voor eten kon nit meer in hotel dus santa fee daar om half 8 s avonds aangekomen terug gestuurd omdat we de kaart niet hadden toen weer in de rij uit eindelijk kwam er iemand na 2 huilende kinderen en een uitbartsting van gehandicapte zoon en werden we toch nog netjes aan de tafe lgezet en kwam de man met de juiste kaarten al met al een zwart randje en heel vermoeiend .we hadden vroeg in het park kunnen zijn zodat we hadden kunnen genieten maar als je pas om 12 uur naar park kan staan er overal 1 a 2 uur wachtrijen niet alleen bij attracties maar ook om het park in te komen voor ons geen Disney meer de zaterdag en zondag heeft het nog goed gemaakt ook al moesten we een keer in santafe eten omdat er niet voor 9 uur gegeten kon worden

Laatst bijgewerkt: 31 december 2019

leuk hotel ,maar heeft onderhoud nodig

personeel super vriendelijk maar heel veel achterstallig onderhoud aan de gebouwen met name (dat de daken lekken op diverse plaatsen) erg duur ontbijt 21 € staat in geen verhouding wat je ervoor krijgt magic pas is onzin beter je eigen eten regelen daar de pas niet in ieder restaurant geldig is ook word dit onvoldoende aangegeven.

Laatst bijgewerkt: 30 december 2019

fantastisch

pendel bus geweldig om naar het Disney park te gaan.

Accomodatie