68 beoordelingen voor Camping La Baume La Palmeraie in Frejus Cote D Azur

Farhad
    op 16.08.2019:

Geweldig familiehotel

N.v.t
    zon vakantie kinder vriendelijk zwembad eerlijk

ilona
    op 06.06.2018:

Mooie schone camping

Mooie en hele schone camping. Sanitairevoorzieningen zeer schoon.
    Leuke mooie speeltuinen en sportvelden
    Ik miste wel een beetje gras om de stacaravan waar mijn dochtertje van 2.5 zelf eventjes kon spelen en wij gewoon konden koken of iets. Sportvelden is toch voor de oudere kinderen/volwassenen
    Ook is het park niet auto-vrij dus op de weg spelen kan sowieso niet en alleen al richting zwembad, speeltuin of de winkels moet je goed aan de kant lopen.
    Wel heel mooi schoon zwembad ook zeer leuk bad voor de jonge kinderen. Veel regeltjes maar veel worden er niet gehanteerd zoals geen opblaasdingen in het water.
    Vond het ook zeer vervelend dat ze niks van kinderen zeggen die via de glijgedeelte naar boven gaan ipv via de trap. Gelukkig ging het elke keer net goed als mijn dochtertje naar beneden kwam en er net een kind omhoog komt via de andere kant maar als moeder kan ik daar flink kwaad op worden
    Animatie weinig van gezien
    Bij slecht weer weinig te doen

tina
    op 01.05.2016:

Supermooie, maar enorm grote camping aan drukke tolweg

Prima voor het laagseizoen, nog niet zo druk. Fantastisch zwembad. Prijs tov een oude stacaravan is dan ook oké!

Linda
    op 21.07.2015:

Leuke tienercamping

Leuke camping met diverse zwembaden en faciliteiten voor de jeugd

A.de Koning
    op 21.08.2014:

Drukke maar mooie camping

La baume is een mooie camping,we zijn hier ca. 25 jaar geleden ook twee keer geweest alleen was het toen niet zo druk en stonden er minder sta caravans.Er is één belangrijk minpunt is het vele auto verkeer op de camping snelheid staat aangegeven max.10 km per uur, alleen niemand houdt zich er aan en er wordt van de camping uit ook weinig actie opgenomen. Voor kinderen met vinden wij dit heel gevaarlijk .

Peter
    op 11.08.2014:

Groot en ruim voorzien van faciliteiten

In stacaravan ontbraken veel zaken: kostte een half uur om te tellen en te noteren. Bij de receptie reageerden ze laconiek: maar wat heb je dan nodig...? Op mijn opmerking dat ik geen zin had om achteraf een rekening te betalen kreeg ik als antwoord: zo werken we hier niet. Ja, laat me dan niet de hele lijst afwerken!

Linda
    op 05.08.2014:

Prettig!

Klantvriendelijk, zelfs Nederlands sprekende medewerkers bij de receptie en het restaurant. Het huisje (6 persoons) was wat ongezellig met een besloten donker tuintje. Verder als je er aan mee wilt doen, genoeg activiteiten. Op het terras is er geen bediening en je drankjes krijg je in plastic bekers. Daar was weinig personeel waardoor men wat sacherijnig tegen klanten was. De zwembaden zijn prachtig aangelegd en schoon. Je mag daar geen eten en drinken gebruiken en ook niet roken. Maar dat houd dan wel vuiligheid en beestjes, waaronder wespen, uit de buurt.

w. van eck van baar
    op 30.07.2014:

een vriendelijke en verzorgde camping

wij verbleven in een huisje, dat is altijd op z'n
    Frans klein maar alles wat je nodig heb. we zaten vlakbij het zwembad met palmbomen. omdat we in het voorseizoen zaten nog niet heel erg druk. heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. voor ons een aanrader.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9
  • Farhad
    op 16.08.2019:

Ja

• ilona
    op 06.06.2018:

- beter regels hanteren of maak geen regels - autovrij park ervan maken of alleen bepaalde tijden waardoor kinderen veiliger ook op straat kunnen spelen

• Linda
    op 21.07.2015:

Caravans erg klein en warm, geen airco of waaiers. Standaard uitrusting, niets extra's. WIFI mogelijk in caravan maar anno 2015 VEEL TE DUUR!!!! Belachelijk gewoon.

• Linda
    op 05.08.2014:

In het hoogseizoen is het erg druk zo niet te doen om met de auto naar steden als Monaco en St Tropez te rijden.

• Miriam
    op 27.05.2013:

Meer straatverlichting, betere handhaving om lawaai 's nachts door jongelui te stoppen.

« 1 2 3 4