Over Anneke: Hoi! Ik ben Anneke Hendriks en werk ruim 10 jaar in het toerisme. Met veel plezier heb ik van mijn hobby mijn werk gemaakt. Ik ben dan ook graag en vaak in het buitenland te vinden!!! Zoals je kunt zien zijn mijn favoriete bestemmingen de U.S.A en Scandinavië! Wil jij persoonlijk advies; je mag me altijd bellen (0174-241666) of mailen (anneke.hendriks@d-reizen.nl). Neem vooral eens een kijkje bij mijn bezochte bestemmingen, wellicht zitten er leuke reistips voor jou bij!

Beoordelingen van Anneke (49)

• Kamer/ appartement
    op 14.05.2013:

Efteling Bosrijk

Bungalow Vakantiepark in: Nederland, Noord-Brabant, Kaatsheuvel

Mooi en vrij nieuw park met appartementen en huisjes. De appartementen liggen centraal nabij de receptie en het zwembad e.d.
    De Boshuyzen liggen hierachter verspreid in het groen.

op 09.06.2013:

Fosshotel Baron

Leuk en eenvoudig hotel dat ligt tussen de hoofdstraat en het water. Vanaf hier zijn de vele bezienswaardigheden in het centrum goed te voet bereikbaar.

• Kamer/ appartement
    op 31.05.2013:

Droompark Molengroet

Bungalow Vakantiepark in: Nederland, Noord-Holland, Noord Scharwoude

Heerlijk park om enkele dagen tot rust te komen. Op het park tref je huisjes / chalets en hotelkamers.

op 23.04.2014:

Belum Rainforest Resort

Hotel in: Maleisie, Perak, Gerik

Prachtig resort, gelegen op een soort prive eiland. Je bereikt het resort via een brug en vanuit het resort wordt bijna alles met de boot gedaan. Rustige ligging nabij de doorgaande weg.

op 14.02.2011:

Olympik Tristar

Een eenvoudig hotel aan de rand van het centrum. Toch is het hotel goed bereikbaar per openbaar vervoer; de metro en tram hebben een halte in buurt.
    Er zijn niet veel faciliteiten naast de receptie, (ontbijt) restaurant en een kleine souvenierwinkel. De kamers zijn prima; normale ruimte met 2 losse bedden, kastruimte en een badkamer ( met bad) en een zithoek / bureau. Het ontbijt is in buffetvorm; broodjes, cake, warme bonenschotel, worst, kaas,jam en koffie/thee en limonade. De kwaliteit is niet van alle produkten goed te noemen. Op korte loopafstand ligt echter een supermarktje met heerlijke verse broodjes e.d.
    Tevens is de ontbijtruimte te klein t.o.v. het aantal gasten.