Over Anneke: Hoi! Ik ben Anneke Hendriks en werk ruim 10 jaar in het toerisme. Met veel plezier heb ik van mijn hobby mijn werk gemaakt. Ik ben dan ook graag en vaak in het buitenland te vinden!!! Zoals je kunt zien zijn mijn favoriete bestemmingen de U.S.A en Scandinavië! Wil jij persoonlijk advies; je mag me altijd bellen (0174-241666) of mailen (anneke.hendriks@d-reizen.nl). Neem vooral eens een kijkje bij mijn bezochte bestemmingen, wellicht zitten er leuke reistips voor jou bij!

Beoordelingen van Anneke (49)

• Bezienswaardigheden
    • Lokale bevolking
    • Openbaar vervoer
    • Shopmogelijkheden
    • Uitgaansgelegenheden
    op 25.02.2011:

Reykjavik

Plaats in: Ijsland, Reykjavik

Reykjavik is een moderne stad, gelegen aan zee met allemaal gekleurde gebouwen en hotels.

De hoofdstraat ( het centrum) is de Laugavegur waar je diverse winkels kunt vinden; o.a. supermarkt, kledingzaken, kunstateliers en diverse restaurants. Je kunt vanuit hier lopend naar de Hallgrimmskerk, de tjornin, de perlan e.d.

Ook de haven voor de walvisexcursies is op loopafstand van het centrum.
    Tevens is Reykjavik een goed punt om diverse excursies te starten naar Zuid Ijsland!

laatste update 28.05.2013:

Canyon Lodge

Bij Canyon Lodge zijn diverse type kamers te huur; de Western Cabins zijn kortgeleden gerenoveerd en zien er goed uit.

Bij aankomst toont het gebouw waarin de cabins zijn gelegen wat sober, maar de binnenkant maakt alles goed.
    Bij binnenkomst tref je aan de zijkant direkt de badkamer en een aparte wastafel. In de ruime kamer staan 2 grote bedden en een tafel met 2 stoelen, wij konden er met gemak nog een campingbedje bij plaatsen. Verder is er nog een kast met koffie/thee zet faciliteiten.

De accomodatie is midden in het park gelegen, dus zeer centraal om veel van het grote Yellowstone te kunnen zien!

• Beenruimte
    • Betrouwbaarheid vluchttijden
    • Entertainment/ faciliteiten
    op 04.03.2011:

Arkefly

Vliegmaatschappij

Arkefly is een fijne maatschappij om mee te vliegen, vooral door de keuzemogelijkheden voor wat betreft de zitplaats.
    De geboden service ( afhankelijk van de reis-klasse) is goed te noemen. Er zijn net nieuwe toestellen aangekocht, de modernste modellen, dus een redelijk jonge vloot.

• Kamer/ appartement
    op 14.05.2013:

Efteling Bosrijk

Bungalow Vakantiepark in: Nederland, Noord-Brabant, Kaatsheuvel

Mooi en vrij nieuw park met appartementen en huisjes. De appartementen liggen centraal nabij de receptie en het zwembad e.d.
    De Boshuyzen liggen hierachter verspreid in het groen.

• Kamer/ appartement
    op 31.05.2013:

Droompark Molengroet

Bungalow Vakantiepark in: Nederland, Noord-Holland, Noord Scharwoude

Heerlijk park om enkele dagen tot rust te komen. Op het park tref je huisjes / chalets en hotelkamers.