Annemarie van Erp-van de Wetering
Annemarie van Erp-van de Wetering
Leeftijd: 49 jaar Bericht sturen Expert
Over Annemarie: Ik ben Annemarie en werk al ruim 20 jaar in de reiswereld. Na het faillissement van Globe heb ik de stap genomen om voor mezelf te beginnen als zelfstandig reisadviseur. Ik heb nu nog meer mogelijkheden om de perfecte reis te matchen voor mijn klanten. Mijn passie voor reizen en mijn enthousiasme om voor de klant de perfecte vakantie te zoeken is een echte uitdaging. Dat maakt dit vak zo leuk en afwisselend. Neem gerust contact met mij op voor al uw vakantiewensen. In oktober ben ik Disney Expert 2013 geworden. Ik ga samen met mijn gezin in november genieten van een heerlijk VIP arrangement in Disney. Dus ook Disney boek je bij The Travel Club Annemarie van Erp.

Beoordelingen van Annemarie (21)

laatste update 09.05.2013:

Sentido Zeynep

Dit hotel behoort tot de Sentido groep.
    Prachtig hotel bestaande uit 2 gedeeltes.
    Het Resort gedeelte gericht op families met kinderen en vakantiegangers die van drukte en gezelligheid houden.

Het Golf en Spa gedeelte is een luxer en rustiger gedeelte met een prachtig wellness center en een groot zwembad.

Bij het zwembad wordt geen muziek gedraaid.

Alle activiteiten vinden plaats in het resort gedeelte direct aan het strand.

Beide gedeeltes hebben een zwembad, fitness, spa en groot buffetrestaurant en diverse bars.

Totaal zijn er nog 5 a la carte restaurants waarvan 3 zonder bij betaling en 2 (Frans en Vis) met bijbetaling van € 5,00 per persoon.

Er zaten veel russen maar deze waren netjes, niet onbeschoft en geen verspilling van eten.

op 31.05.2013:

Disneys Sequoia Lodge

Dit hotel, helemaal in stijl van Amerikaanse nationale parken, is een sfeervol familiehotel. Er zijn kamers in het hoofdgebouw dit zijn de montana kamers en kamers in de bijgbouwen. Ook het zwembad bevindt zich in 1 van de bijgebouwen. Goed middenklasse hotel

• Bezienswaardigheden
    • Openbaar vervoer
    • Shopmogelijkheden
    • Uitgaansgelegenheden
    laatste update 24.05.2013:

Disneyland Parijs

Disney is en blijft mijn favoriete park. Alles is tot in de puntjes perfect verzorgd en geregeld. Leuke shows, parades en vele afwisselende attracties. De Disney Dreams is werkelijk adembenemend mooi.

op 10.05.2013:

Triton Sea Beach Resort

Hotel in: Egypte, Rode Zee, Marsa Alam

Het behoort tegenwoordig bij de Three Corners groep en heet dus Three corners Seabeach.
    Zeer leuk hotel voor de hele familie met eigen huisrif voor de deur.

• Kamer/ appartement
    op 06.06.2013:

De Kempervennen

Bungalow Huisje Vakantiepark VAK in: Nederland, Noord-Brabant, Westerhoven

Zeer compleet park zoals we dat kennen van Centerparcs. Prachtig subtropisch zwembad met koraalbad om te snorkelen. Vele sportfaciliteiten, wandelmogelijkheden en er is zelfs een skibaan. Ook kun je er heerlijk relaxen in de sauna.

« 1 2 3 4 5