Yvonne Verhoef
Yvonne Verhoef
Leeftijd: 31 jaar Bericht sturen Expert
Over Yvonne: Sinds juli 2011 ben ik opgenomen in het team van Globe Reisburo Hardenberg, niet geheel onbekend want ik heb mijn stage een aantal jaren geleden ook bij Globe Hardenberg mogen voldoen. Ik ben erg enthousiast en ken een grote passie voor reizen. Vorig jaar heb ik de bijzondere bestemming Nieuw Zeeland mogen bezoeken en ook het eiland van Bob Marley; Jamaica is mijn favoriet. Voor zowel zon-zee-strand vakanties als bijzondere rondreizen bent u bij mij aan het juiste adres.

Beoordelingen van Yvonne (15)

op 24.05.2013:

Sunscape (Princess Beach Resort En Casino)

Hotel in: Curacao, Curacao, Willemstad

Het resort ligt direct aan het eigen fraaie, lange zandstrand en op ca. 3,5 km van het centrum van Willemstad. Op loopafstand bevinden zich het bekende Mambo Beach, het Seaquarium en diverse uitgaansgelegenheden.

op 24.05.2013:

Pennsylvania

Zeer eenvoudig hotel op een geweldige locatie. Als je New York bezoekt ben je waarschijnlijk alleen op je kamer om te slapen en dan is dit hotel prima. Ik zou de volgende keer weer naar dit hotel gaan!

Appia La Fayette

Hotel in: Frankrijk, Parijs, Parijs

Net hotel op een mooie, centrale locatie in Parijs.
    Een nette kamer en een zeer uitgebreid continentaal ontbijt, maakt dit hotel zeer geschikt voor een bezoek aan Parijs.

• Lokale bevolking
    • Shopmogelijkheden
    • Strand/ meer
    • Uitgaansgelegenheden

Playa Del Ingles

Plaats in: Spanje, Gran Canaria

Playa del Ingles is een leuke badplaats gelegen in het zuiden van Gran Canaria. Er zijn vele centra, hotels en restaurants te vinden voor zowel jong als oud. De boulevard, welke helemaal tot aan de duinen van Maspalomas reikt is erg gezellig, ook hier zijn verschillende restaurants en winkeltjes. Een aantal winkelcentra zijn wel wat verpaupers. Voor een luxere en modernere badplaats raad ik toch Maspalomas aan.

Magic Life Kalawy Imperial

Hotel in: Egypte, Rode Zee, Safaga

Dit hotel is echt een aanrader voor mensen die lekker een weekje willen genieten van de zon en van luxe.

« 1 2 3