The Three Corners Sunny Beach Resort reviews

โ€œ Proper, klantgericht hotel met vriendelijk personeel. โ€œ

Henry
Laatst bijgewerkt: 6 januari 2024

Geen vakantie gevoel

โ€œ Royal Star Beach Resort valt erg tegen. Kamers zijn oud, zelf doucheputje ontdaan van haren ivm verstopping, stekkers dien je te ondersteunen anders vallen deze uit de stopcontacten, schoonmaken gebeurd erg slecht, bedden versconen na 2 weken nog niet gebeurd, in het restaurant erg weinig keuze qua eten, wel lekker en zeker warm, kopjes regelmatig op dus koffie in limo glazen, drinkbekers vol met krassen, regelmatig glazen op dus wachten, personeel spreekt erg slecht engels, ...... Gaan zeker terug naar Hurghada maar zeker niet naar Royal Star Beach Resort. En ook niet met prijsvrij, is toch een goedkopere maatschappij maar ook mindere hotels als Tui en Corendon. โ€œ

Laatst bijgewerkt: 23 november 2023

Zalige tijd !!

โ€œ Ik was bang voor de recensies, maar mijn eigen ervaring was top!! Personeel is zo vriendelijk. Elke dag word de kamer netjes gekuist, het eten werd zo afgeschreven maar het was zeer lekker! Ik kon elke dag zonder honger naar bed. De animatie is top!! Ze zorgen echt voor een leuke tijd voor elke gast, ook voor de kleinste onder ons. Ik zeg ja tegen een volgende keer ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ โ€œ

Laatst bijgewerkt: 18 november 2023

Goede vakantie gehad

โ€œ Na slechte revieuws te lezen kan ik alleen maar zeggen dat deze harde meningen niet klopten. Ik heb elke dag lekkere dingen gegeten. Personeel doet hun uiterste best om het bazr uw zin te maken. Prijs kwaliteit is dit zeker een goed hotel. Direkt aan zee. Het animatie team was TOP !! Wij gaan nog terug gaan! โ€œ

Laatst bijgewerkt: 14 november 2023

Mooie locatie

โ€œ Reeds de 8ste keer dat wij op een locatie van Three Corners zijn waarvan 4 maal op deze. Dit geeft reeds aan dat wij het heel goed naar onze zin hebben met behulpzaam personeel en een ruime keuze bij de diverse maaltijden. โ€œ

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2023

Prima resort

โ€œ Gewoon goed en vriendelijk personeel. Eten en ligging goed โ€œ

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2023

Geweldig. Helemaal top

โ€œ Een prachtig resort. Mooie ruime kamers. Heerlijke zwembaden en mooie uitjes te boeken โ€œ

Laatst bijgewerkt: 13 februari 2023

โ€œ Prima hotel. De inrichting van het grote restaurant is niet echt sfeervol. Eten is prima en volop keuze. De wifi verbinding in het hotel was slecht. Prachtig aangelegde tuin en alles prima schoon. โ€œ

Laatst bijgewerkt: 26 december 2022

super